Sunday, February 7, 2010

adakah betul mimpi itu mainan syaitan?


semalam aku bermimpi. mimpi yang setengah indah.(setengah lagi aku menerimanya dgn redha. T_T ) bagaimana boleh bermimpi tentang si dia, aku pun tatahu. dia mesti salah masuk mimpi org nih. kenapa dia lgpon? haha. aku rase aku trmimpi akan dia sbb dah nk hari ahad. adrenaline keluar sgt kot. biasa la hari ahad. eera cakap "dia tak hensem la! " aku menerimanya dengan sepenuh hati.(tak ikhlas ye.) semoga dia dapat ape yg dikehendaki.

butir tentang mimpi itu tidak boleh bagitaau. bahaya la. rahasia kerajaan. namun, mimpi ku berakhir dengan klimakks sekali. jengjengjeng.. iaitu


AYAH MENYIMBAH DENGAN MINERAL WATER YG ADA KAT BEDSIDE TABLE.

THANKS, AYAH! LUV YA!


andandand,

Separuh Jiwaku Pergi
Memang Indah Semua
Tapi Berakhir Luka


btw, tengok pic nih.
tak tahu la mcm mana dia boleh tdo kat tangga. maybe sebab tangga dia bercarpet.


3 comments:

syareena tajuddin said...

ayah rocks!~luv u too ayah..

<3 eera said...

air mineral . terbaik dari ladang !

eeka :) said...

haha. boooo!!