Tuesday, February 23, 2010

HAPsion

apakah itu HAPsion? menurut kamus eekadin, HAPsion itu merupakn kependekan drpd perkataan HAPPY dan tension. nak citer mana dulu yer. umm.. memandangkn yang happy berlaku terlebih dahulu jadi kita citer yang happy dulu.

mula-mula gue tengah baca novel SUNGGUH AKU CINTA by ANIS AYUNI yang dipinjam daripada kak lyn, sepupu paling gempak! hik3. Novel nih best la. Hero diaa oppss.. stop3. kalau citer pasal hero memang takkan habis post nih. Tapi novel nih membuatkan gue nak menjadi seorang pendaki. HUAHAUHAU.. seperti biasa, SYAFEEKA TAJUDDIN memang mudah terpengaruh. Okey, tengahngah baca tuh gue mendapat msg daripada dinie yang mengajak keluar untuk membeli hadiah bagi MASperak AMEER. well, memandangkn qaseh ngah dodo pastuh tungguh orang nk belajar memandu tak call, gue pon setuju.

pergipergi, lynn dinie bna ada dlm kereta.(ble nak naek lrt nih? ) masa kluar-kluar tuh gue sungguh shock sekali. ada pompuan pakai tudung pink dengan baju kurung. gue ingatkan lyn bawak mak cik dia nk hantar mana-mana. rupenya bnabonchet. adoii.. sungguh aku gelakgelak gilegile! sungguh sempoi kawan aku sorang nih! mulemula nak pi jusco, tapi apabila gue memandang nama JUSCO dari jauh sungguh muak sekali. oleh itu, gue cakap ngn lyn pi lombong la. setelah berdiskusi, pergilah kami ke lombong bijih timah yang terbesar di ________. (sila isi tempat kosong.) 

setelah rondaronda kat sana, semua kedai yang pelikpelik sekali dah masuk, masih tiada baju atau apa pun sekali untuk ameer. dan ape yang kami bawa pulang hanyalah sebotol air C2U yang dibeli di 7E! sungguh la membazir minyak dan duit tiket masuk. lyn cakap dia nk cakap kat abang jaga tiket masa balik tadi 'terima kasih' (ada paham?).

orang kampong yang dibawa.

kami meneruskan journey ke carrefour.  

yang TENSIONNnye! ialah apabila banyak sangat rumours pasal date result nak keluar. ada kata next week, akhir bulan 3. wahwahwah. sungguh gue merasakan bahangnya. tension jangan nk cakap la. kalau result baek boleh la citer, kalau result ummm adoii mana nak letak muka nih. agakagaknya mcm nak buat pembedahan plastik jek. macammcm tanda soal ada kat otak nih. boleh ke mcm angah? boleh pecah rekod ke? boleh beat KIKI ke? adoii.

ape pon, doadoa kan ye untuk diriku ini. sungguh gue memerlukannya. ok bye. 

assalammualaikum


(tibetiba baik tau bagi salam. haih.)

3 comments:

bna said...

lombong terbesar di depan mataku
wagagaga~~
ngaa..
punyelah banyak gambar aku yang cun melecun, kau letak gambar aku yg paling cun tu nape?

eeka :) said...

haha.. sebabkn paling cun!
WAGAGGAGAG

bna said...

reading back this post. tergelak sendiri.. miss u. :)