Thursday, April 15, 2010

how could u do this to me?

hati aku retakk seribuu yang menanti belahhh

akhirnya hancurr berderaiii...

menghempass tanah yang gersangg..

tettt.. stop it!


now, my heart like this.

u hold the left one while me the right one.

seperti biasa, apa lagi yang penanam anggur akan lakukan selain drpdd.... menonton televisyen. cakap jek la segala telenovela, sinetron ape ke.. semua di hujung jari. sungguh la menunjukkan aku sudah memang tiada kerja. so, aku pon menonton la AKADEMI FANTASIA tapi apa yang aku dapat? sampai hati dia buat aku dan madumadu's (aku cubatry.) kenapa hubb?? kenapa biee?? apa salah i? tega kamu.. tegaa..

biarkan la gambar menceritakannnya..

anda pasti sudah muak tengok dia di dalam blog ini.. tapi nak buat mcm mana, HE TAKES MY WHOLE HEART.

but then, this woman.. huihhh.. 

menyanyi depan dia.. *tolong la weii.. aku pon boleh laaa

menari terkinja kinja.. hek eleh weyhh.. aku zapin tau.. perempuan melayu trakhir tau..

hubby, how could you? u, i merajuk abis.. jgn text i seminggu. T_T

DAMN!

i'm left!

special note to the woman,
We hate some persons because we do not know them; and will not know them because we hate them

now, i'm really left.

membawa hati yang duka lara.. separuh jiwaku pergi!

3 comments:

bna said...

wasnt it suppose to be "i'm leaving" instead of "i'm left"??

eeka :) said...

haha..
masa nih kemarahan di thp memuncak.
so, tidak bisa brfikir waras lagi..

yg salah pon tak heran.

bna said...

apa daa..
nasib bek x kuar bahasa jawa..