Monday, May 3, 2010

cerita facebook saya..

saya ada facebook.. kehkehkeh.. saya tau anda ada juga.. saya juga tau anda tau facebook saya. cuma saya suka buat buat donno.. =p

jika anda click dekat gambar nih.. anda akan nampak dgn lebih jelas.

okay.. jika anda semua zoom ye di situ anda dapat melihat part relationship status tuh.. ya, saya mmg dh bertunanng dgn dia malah kalau boleh nk kahwin skali. tapi awk awk, awk nak jugak ke kahwin ngn saya?
*baik anda cakap anda mau.. jangan buat malu saya di sini! masa saya berubah status drpd singleminglepringles kepada engaged. nak lihat ape maklumbalas yang saya dapat? wahhh! amat memberangsangkann...

yang tak boleh blahh drpd part syareena tajuddin yang 'nk handbag guess' tuh ke bawah... adoii.. kalau saya tukar kepada kahwin dgn FAHRIN AHMAD nk meletup dunia nih agaknya. haha mesti nas ahmad kejar I mcm papapapaparazzi.. okayyy.. stopp eeka!


saya ada kawan. kawan yang satu kelas waktu form 2 n form 3. nak dijadikan cerita, tgk la gambar nih dlu.

identiti dirahsiakan. tapi saya tau anda tau.

begini kisahnya.. dia nih nak jadi pilot. so, dia bilang begini di statusnya, 'mas nak 16 org je utk intake kali ni.application dekat 3ribu org,mcm mane nak jd the lucky 16?' so, saya pon turut mendoakan agar dia dapat.. tapi oleh kerana dia ngekngok, dia.. haih. baca la gambar tuh.

saya pon ada gak kawan. kawan sekelas dari form 3- form 5. sila baca petikan berikut dengan teliti.

saya tau anda tak nampak kn? so, klik la kat gambar tuh.
begini la orang perempuan ann..


justeru, inilah cerita facebook saya. bagaimana anda pula?

5 comments:

geLaSkaCa said...

eeka..
dpt asasi um ea?
congrats2..

Farah Zayanah said...

ajar la macam mane nak buat benda benda click2 tuu. haha post la :)

eeka :) said...

farah: benda benda click2 ape? agak tapaham.

Farah Zayanah said...

haha macam mane nak letak mcm page facebook semua tu

eeka :) said...

oh, farah yg gambar2 facebook tuh ke?

kite ada photoscape. then,dkat photoscape tuh ada 'screen capture'. so, boleh la amek gmbr2 tuh.
=)