Wednesday, May 19, 2010

handsomee..

gantengnyaa pacarr ku..
auwww..
gantengnyaa pacarr ku..
auww...
*okay okay.. stop di sini.


mesti korang (wah..mcm ramai la sangat nak baca.. PADAHAL.. =p) pikir apa lagi la budak comellote kiutmiut nih nak berleter melalut an?? haha.. ataupun, sapa lagi la laki yang dia cakap boyfiepakwepacar dia, PADAHAL (can't stop from using this 'magic' word.. haha) itu semua hanya anganangafantasibukanrealiti.. haha..


dia sudah kahwin 
baru satu, ada 3 lagi kosong.
dia cowok seberang
tapi bukan mcm buruh indon kat msia nih
dia..
SUMPAH HANDSOME.

well, kamo tau taste saya la..

lelaki yang paling bertuah tuh ialahh

DUDE HARLINO!!!! *tepuk tangann ramai ramai lajulaju.

aaaaa... *mula menjerit.

wooooooo...
*masih menjerit


sudah ada cincin di jari nya. T_T

well, belakang tuh la madu aku.
grrr...

dia membuatkn aku kepingin mau naek motor..
huk huk.. 

motor dia smart.. HAHA...

haih.. mcm mana ni..handsome sangat dia ni.. mesti dia ada mix darah ni ngan belanda kot... haha.. memandai jek aku teka teka. 

p/s: sila abaikan subtitle kat gambare tuh yer. saya mmg tak dapat memberhentikan diri drpd menye'nap' gambar dia. haih. = =' doktor pakar cinta, please help me!

4 comments:

Lee said...

hahaha. >> itu jerk aku boleh comment. ;p

bna said...

google jelah gambar die.. yg rajin sgt g snap and then upload tu nape..

eeka :) said...

lee: haih. kau selalu komen yg membuatkn aku trtanya2

eeka :) said...

bna: kalau google tak best la.. rasa dia lain. tak fresh gituh.