Sunday, May 23, 2010

SAYA LARI RUMAH .

50th post ! woweeeeee , 

(walaupun blog saya nih dah mcm blog fahrin ahmad , teheee . )

sekarang dah ada dekat UM . title : SAYA LARI RUMAH dah pergi ke UM untuk bersenam dah beriadah . orang dtg UM pakai baju kurung , saya pakai baju jogging . baru laaah vogue . orang datang bawak baldi , saya datang bawak peluh segala bagai . SIAPA PERCAYA , ANDA SANGAT LOSER . 

dapat satu bilik dengan dinie dayana <3 ceh boleh laaa berpartyyyy ! bawak radio , kang kita menari gelek sama sama dalam bilik . padahal bilik sekangkang kera -_-" block jauh dengan dewan belajar . kurus laaah saya nanti HAHA dan juga hitam T_T jauh jugak dengan block laki , alahaaaai tak dapat laaa nak meng-usha lelaki lelaki . takpaaa , masa makan nanti boleh *maseh mencari jalan*

bilik tingkat 8 , kalau lift rosak memang terbaik drpd ladang . naik la tangga jawab nya . tu laaaah da cakap , konfem kurus nanti ! satu minggu - minggu orientasi . doakan saya tidak didera T_T" saya tak nak kene baleng dengan air // telur . baleng laa dengan makanan keee duit keee baru la style . 

pak aji ada kedai , BYE BYE !


3 comments:

Lee said...

wahh, sakan... ;p
asal ko ckp blog ko mcm fahrin ahmad? :D

PINATBATE said...

Dear eeka,
belajar elok elok ..jgn asyik bergossip jer dgn Dini tu..haha!

eeka :) said...

lee: haha.. saja jek.. nant kalau aku dh kawin ngn fahrin, blog aku blog dia gakk. AGAGAGGAGA

osasah: insyaAllah.. hehe.. :D