Sunday, June 20, 2010

cerita saya di PASUM.

apa cerita saya kat pasum? dah banyak kot sbnrnya. tapi aku malas nak cerita kat sini. aku kat sini coolcool jek. aku menjadi perempuan sejati yang ayu cool. hahaa. ayu ke? haha..


aku buat kawan girl baru kat sini n buat musuh laki baru kat sini.. iye ke musuh? padahall.. tengtengteng.


aku ni bukannya bijaksanapandaicerdikgeniusapatahlagi nak amek sains hayat or fizikal. so, aku amek asasi alam bina jek.. itu pun dh semput aku dibuatnya. akukena lukislukis weh..sesuatu yang sangat jauh panggang dari bontot ayam btul. haih = =' TAPI an TAPI jadual aku amat la TERLALU relaks. haha haha haha. hv a look at my timetable. nak gi dating pon boleh lagi. fahrin jomlaa jomla..


tapi sayang seribu kali sayang, ari sabtu aku ada kelas. 

tadi kan aku ada cakap, aku kawan ngn pompuan jek. haha. aku tak les tau. antara kawan kawan yg aku ada seperti gambar berikut. 

sarah FK yuyu EEKAchun


alya FK yuyu EEKAcomel

aku ada gak kawan kawan lain, tapi tak sempat nak amek gambar. mcm azira, alyza, intan, shadia, dan lain lain. wah. mcm satu dewan kuliah dh geng aku. HAHA.

walaupun dah ada yang baru, tapi buchuk I yang satu nih takkan dilupakan.. ala sayangg.. come to mama! =p

dia la roomate terchenta! eeka sayang dinie

lepas tuh kan, kalau petang tuh mcm tak penat, ktorang beriadah la kan. haha. 

pergi tasik.

joging 10lap kot. haha kaalau anda percaya, maksudnya anda memang _________
fill in the blank with correct answer.

lepas dah peluhpeluh joging, kan nak mandi. tapi I mandi dekat.....

wahhh!!! =0
eeka, mana bikini?? ^_^


ok la. sekian saja laporan dari pusat asasi UM. haih. doakanlah aku berjaya di sini lagi lagi part lukis lukis tuh.. berdebardebar jantung nih tunggu lecturer kasik assignment


MAJULAH SUKAN UNTUK NUR SYAFEEKA.





2 comments:

Anonymous said...

hak3x..kawan2 eeka din da brubah la..dlu laen skunk da laen kan?ahhhaa...

oitt...'bikini'?maw pkai kt kolam eh?ahhaaa

eeka :) said...

hekks.adoi. org maen2 jek la. menangis parents eeka din nnt kalau eka din pakai bikini. HAHA
dah3. malu saya. haish!

nih sapa nih? cbe la inntroducekn diri tuh. adoi!=.=