Monday, July 5, 2010

minyak po'o

yuhhuuuuu... nak tau perkembangan trbaru saya? anda tau tak anda tau tak, saya dekat LONDON. anda percaya x? percaya laaa... cepat laa... ok, dh percaya? saya kat KOLEJ KEDIAMAN RAJA DR. NAZRIN SHAH, UM la... huk huk huk.. tapi kan tapi kan... suhu kat sini mcm kat london wehh.. sejuk gila tuttt... menggigil wa ckp lu. nak amek wudhu time solat subuh pun menggigil. kalau mandi mcm mana? persoalannya,  EEKA MANDI ATAU TIDAK? jengjengjengg.. haha. I mandi la youu.. takkan la tak mandi youu.. buchuk nant. nanti tadapat nak ngorat budak2 laki. HAHA.. tetttt..

ok, sebenarnya, I nk bgtau satu cerita yang sedih nih. I atet yot hari nih. hukhukhuk. pergi toilet 3 kali. toilet dh la bukan dekat. nun jauh di hujung blokk.. naseb baek takde tragedi trlabur di tengah koridor. kalau tak, malu mak cikk.. ==' mana mak cik nak letak muka yang lebih comel mcm nora danish nih. adoi..

oleh sebab I dh tak tahann.. I mengambil langkah drastik dn efisien. I buat apa you tau?? I buat tandas baru dekat depan bilik. HA? EEKA PENIPUUU!! ye, mmg I penipu. tunggu I jadi bini arkitek *insyaAllah =p* I suroh dia renovate blok C tingkat 8 nih. HAHAHA.. EEKA PENIPU LAGI. ok, tindakan yang saya ambek ialah pergi KLINIK KESIHATAN PELAJAR YANG  BERPINTU MERAH.  nak masuk pun beristighfarr.. pintu dah garang, doktor dia.. grrr~~ I went to da clinic at blok B which is a boys' hostel with my new friend, awin yang cute lebih sikit dr saya. . kami sama sama atet yot.. T_T

dan, akhirnya kami mendapat sebungkus ubat dan sehelai MC! hooray!! HAHAHA..


ini bungkusan ubat. ye saya tau anda tau.


ye doktor, saya makan ubat ubat tuh.. ngap!


  lepas makan, saya tidur. APE? bukan la saya studystudy. =='


 and, this is the MC! wee =)) smile eeka smile. HAHA


 walau berapa banyak pon ubat yang diberi, minyak po'o nih masih penyelamat andai atet yot..

mesti korang mcm tertanya kan, knp minyak po'o?? itu bahasa ape? jawa kah? hehe. minyak po'o hanya digunakan oleh family adan yang fresh jek. bagus x kami, keluarga adan? ngaaa...



ok la, doakan saya sehat! =)


 dari saya yang separuh sihat,
EEKA ANAK DIN.

2 comments:

syareena tajuddin said...

hahahaa,,diarrhea ke?
hamboi,,sejak ade laptop bukan maen lg.
bile angah nk dpt kete ni..waakakaka.
adan's family is the BEST! come on,, be a member...hahaha!

eeka :) said...

haha... be a member? ngaaa..
sabar dik akak makcikpakcik,
i cari yang the best from the best. HAHAHAHA