Monday, July 12, 2010

saya nak laki macam beliau.

bila syafeeka nak couple nih?
urmm urmm urmm.. haha

mcam mana nak couple, kalau laki yang dijumpai smua xmencapai kehendak yang dingini. bukannya setinggi mahligat di gunung everest yang kuingini, hanya seorang lelaki biasa yang aku suka pandang dan dapat menghargai diri dia dan aku dgn sebaiknya.. haha. (betulke eeka??)

okay.. memandangkan saya sudah semakin 'matang', saya sudah cube mula menilai seorang lelaki dgn sebaikbaiknya mengikut band band yang telah ditetapkann.. kalau dulu smua kawan2 aku bising sbb aku nak seorang lelaki yang sempurna. padahal, tiada siapa yang sempurna di dunia ini. kan? ye saya tahu. hukss.
saya juga sudah mula menyedari bahawasanya laki2 dalam novel mahupun tvsinetrontelenoveladramas smua tuh tidak wujud. kalau wujud pon susah nak dicari sbb mmg tak wujud...

kalau dulu. kalau orang tanya ciri laki2 idaman yang dikehendaki mest jawab 6C! hukss.. C's for cars, creditcards, condo, cash, cute, carS, career. huks.. mana nak cari smua tuh..

tapi kalau sekarang.. ehemm.. memandangkn saya sudah mula 'matured', cukuplah seseorang lelaki yang boleh ummm ummm.. mcm mana nk cakap eh. cukuplah seorang lelaki yang boleh menutupii kelemahan diri ini dengan kekuatan dirinya. get it? nant saya cuba membahaskannya lgi dengan memikirkn point2 yang banyak supaya adik2 boleh buat dlm karangan bm yg 350 ptah perkataan tuh..


tapi, saya nak lelaki yang mcm ayah saya. ayah saya yg merupakan hero saya now n forever. saya sayang ayah saya sangat sangat. ayah, uda sayang ayah.. T_T. hukss..
 ayah saya handsome. nak laki mcm ayah saya.
saya suka lelaki yang berani dengan ayah saya
saya suka lelaki yang ayah saya suka.
saya suka lelaki yang ayah saya tak banyak komen pasal laki tersebut.


saya suka lelaki yang kalau nak ajak saya keluar, call or jumpa ayah saya dlu. then, markah anda akan dinaikkan 5%.

insan biasa tp cute sikit,
eeka anak DIN!

2 comments:

<3 eera said...

kalau begitu , smpai bila bila la kau tak bercouple --"

eeka :) said...

knppp?? huksssss.. =(