Wednesday, September 1, 2010

cantek.

yeay.. dah nak raya dahh.. sukanya saya!!~ HAHA.. macam mana plak raya kali nih yer. kenalah lain sikit sbb ada baby baru, QASEH AQEELAH sayangg.. *okay. cukup uda. jangan nak lebeh2. mcm la anak sendiri. arituh arituh jumpa QASEH AQEELAH sayang sorang nih.. dia nampa sangat ayu lembut mcm mak cik dia yang nama syafeeka tuh. *adui. malunya saya.. dia kecik jek. *abes tuh takkan besar pulak kn.. baru 2-3minggu. ape mak cik syafeeka nih?

alolololo.. ayunya dia tidurr..
mcm auntie syafeeka


nasib baik dia ada dagu kak yana.

walaupun sudah ada yang baru, yang lama tetap dihati.QASEH ALEESYA aka ketua pengawas. haha.. aleesya aleesya.. budak yang bijak. dia dh pandai merepek2 sekarang nih. dia kiss saya. muah! dia mesti ada qalqalah. comelnya dia mcm aunt syafeeka juga. =='


aleesya lemas dlam pelukan saya ye?
takpe takpe.  uda rindu lahh..


dia asyek main dgn beg hp saya jek sampai ada air liur dia.
oleh itu, sya rendam 7 hari 7 malam. =.=

nak tau tak nak tau tak.. ibu saya menangis time peluk aleesya. fuhh.. betapa rindu gile ibu dekat aleesya. time jaga dia menangis sbb dia ligat sangat. sekarang menangis sbb rindu sangat.. aleesya kan buah hati pengarang jantung tok da.. *kesian anak saya nnt. T_T


si noty gurl dgn tokda lepas tok da nangisss... sobs..

____________________________

pada suatu hari yang urmm..dah lupa lah mcm mana cuaca time uh.hehe..saya dan rakanrakan (diniesarahamirbukharihafiz)  telah keluar berbuka di KLCC weh! sungguh saya berasa teruja sbb naik lrt weh! kepada adik terchenta, EERA GEMOK, maaf ye. akakmu telah naik lrt tahun nih. HAHA.. nanti akakmu bawa kamu jalan2 naik lrt okay? HAHAHA.. okay berbalik kepada hal berbuka di klcc. kalau nak cerita betapa tragisnya bab cerita naik lrt, satu post tak muat.


muka separa excited naik lrt. =.=
scary oh tgk lrt tuh ke kiri ke kanan. HAHA

dinie dayana tringin bebenor nak buka kat luar. oleh itu, dia buat lah plan nk buka kat luar. so, pergi la KLCC sbb mid valley th dh jadik macam kedai runcit utk budak2 pasum. ==' kalau gi sana kalau xjumpa budak pasum, urmm memang agak tak sah lah. pergi KLCC buka dekat burger king selepas meronda2 mencari hala tuju. dari pizza hut ke a&w ke restoran cucur? . namun jodoh kami kuat dgn burger king!


boleh tolong kirakan betapa banyak kalori yang kami ambil? =,=

lepas makann, kami jalan jalan dekat klcc... cantik sangatsangat klcc malammalam.. sungguh saya sgt excited sbb sbb ayah takpernah bawakk jalan jalan tgk klcc malam malam.. sbb kalau ayah dh pulang kerja, ayah penat. kekadang nak ajak ayah pergi kedai runcit kat depan rumah pun pikir 100 kali. inikan pula KLCC. tapi tapi saya citer ngan ayah " AYAH, CANTIK TAU KLCC MALAM MALAM.. ADA LAMPUU.." haha.. dan ibu dgn nada jelescemburunya   "CANTIK EH? BILA LA IBU NAK TGK.." aduss.. sabar ye ibu. kasik uda kereta nnt uda bawak ibu tgk klcc malam malam. masalahnya skrg, ibu nk kasik tak uda drive? =.=


lampuu lampuu..


three of us.


again.

kitorang rondaronda KLCC tuh smpi 10.30 malam kot. lepas tuh smpi stesen u, igtkn nk naik bas balik kolej tapi bas dah tamat siaran. so, kami ingin melepaskn lelah sebentar dgn makan kuey tiaw dekat situsitu.. dgn niat sekalian sebagai sahur. haha makan punya makan, makan lah dia. erk. apakah?

then pulang ke bilik trus betulkan skru kaki yang dh kelonggaran abes. eh silap! smpai bilik trus buat tutorial econs sbb esok kene bincang. syabas syafeeka!

nak tengok tak faveret picture saya tak kali ni. ngehngehngehhh..

saya yang ambik! sungguh artistic tangan nih rupenya. HAHA.


saya nampak comel kan. HAHA..
yang nih sah sah la bukan saya yang capture.
thanks tu hafiz!
salam puasa,
eeka anak din

No comments: