Wednesday, August 4, 2010

cerita ini berbunyibunyi..

kalau kat kuliah tuh, kalau ada bunyi pelik pelik, kalau tak pandang eeka mmg tak sah la. HAHA. haih =='

seperti biasa.. semalam ari selasa. (mcm nak buat equation rasanya.)

selasa = faculty = jauh = naik teksi = -duit

ha.. sbnrnya banyak lagi equal to_________ (sila bygkn gerak tgn miss anum ramai2.)

miss anum kalau kasik lecture mmg 'best' ar.. mmg trnganga mulut aku nih. dgn mulut azira gak. HAHA.. aku takkan keseorgan dlm bab nih. ahha.. so, notes kitorg hny akan seperti ni.

hanya akan satu page A4, padahal dia cakap banyak.
saya punya yg kanan ye, yang paling kemas..
azira punya.. emm paham2 la..
HAHA

kemudian, apabila percentage of focus kpd lecture sudah makin 'mengendur', tiada apa yang boleh dilakukan selain menguap menguap dan menguap. oleh itu, kawan saya, azira lagi, dan saya mengambil langkah yg 'EFISIEN GILE' utk menghilangkan ngantuk dengan main BINGO!


ERK. saya punya yang MENANG tuh ye. haha..
azira, ape nih kalah? =p

mmg tak ngantuk la wa cakap sama lu! NGAHAAA..

 
miss annum oh miss annum yg kechik molek yg sempoi abis.
org arts mmg mcm nih woo.. sempoi gile.
tuh yg best tuh sbnrnya..

well, miss annum nih suka suruh ktorg buat benda yg pelik2 tau.. kalau dulu menari nari (sila klik utk maklumat lebih lanjut. banyak mmbaca, luas pengetahuan. HAHA).. menyanyi pon pernah..(yang nih tak sempat nak blog. tp yg pasti aku nyanyi lagu WHEN U TELL ME DAT U LOVE ME  LOMPAT SI KATAK LOMPAT. erkk. ) dan minggu nih kitorg kene mengingat kampung halaaman memandangkn smua org baru lepas balik dr desa trchenta, kitorg kene tulis pasal macam mana boleh dapat nama kampung tuh. haaa. kau.. macam belajar sejarah balik.. kalau yyg terengganu tuh dh igt2 sejarah form2. 'taring anu taring anu' HAHAHA.. dan saya org johor, mencari la sejarah mcam mana adanya nama batu pahat, johore tuh.


ini la kerjanyaa.. siap dalam 5 minit jek! hebat tak!
oh johor trchinta!


haa.. lepas tuh, time cuti kitorg ada assignment tau.. kene design tshirt. so, sy pon mendesignkan la teeshirt tuh brdasarkan lagu lompat si katak lompat.. lepas tuh, suma desgn kene tampal kat board.. aku mmg dah redha dah... dah la palling malas punya lukisan, paling buruk dan paling apa2 lagi.. tp  paling comel la! haha.





lihat la katak saya tuh saya tampal kat tepi skali. haha. burukk. =='
kawan2 saya punya cantik ann ann..
selepas itu, tutors2 akan memilih lukisan yang terbaik utk di bentangkan di hadapan. di sini, sy mengucapakn agak rasa bersyukur sbb sy punya buruk sbb saya mmg tak nak bentang kat depan. *cube bygkn aku cakap kat depan. ngaahaa..

one of the designer terbaiks. *clap3

and and and, time class nih, adalah FRASA FRASA yg menariktertarik yang kelakar gile keluar. contohnya:

a) kawan saya shadia kene tolong pegang pin pin board tau. and miss annum kasik gelaran baik punyaa.. 'mak pin'.. macam bini kepada ayah pin. sengal x? tp skrg dia mcm berura-ura nak tgk kpd 'mama pin' agar nammpak lebih classy gituh..

b) kemudian, ada sorang laki nih , insp. SAHAB dari johor lukis baju teluk belanga tau.. baju org johorr..  pastu, ada laki lain, amzar 'baek' kene explain la sumthing2 pasal baju tuh. last last, nama teluk belanga tuh dia tukar jd cekak johor. wahh. sesuka hati jek tukar.. tak pasal2 kene ketawa  ngn org2 kuat johor.

begitulah ceritanyaa.. sekian..

eh cop cop.. ari selasa kalau xposing dpn camera mcm tak sah la plak kan. lagi2 kawan dgn org yg suka amek2 gambar nih. hahaa..


                                     


bersama aly and azira

*sory aly, gmbr lupa nk rotate. haha



sekian,
eeka anak din




No comments: