Monday, August 2, 2010

kuliah ku bukan kuliah mu.

akhirnya, selepas seminggu bersenang lenang duduk di rumah menambahkan berat badan dgn jayanya, saya kembali ke kolej. huks. sungguh berat hati ini nak balik.. sbb, kalau dah balik nih maksudnya exam mid sem dah dekat.. maksudnya, belajar kene pulun habis maa... tp, vitamin M maseh berlambak2 nih. mcm mano?

okay... kalau dulu sblm cuti, ABians belajar chemistry. tp skrg dh naek cuti nih ktorg blaja physics. so, chemistry dah tade. *tibe2 rindu en. nasrul lagi2 senyuman manisnya gituh... jadi. tadi lecturer physics masuk dgn gayanya. tibatiba kawankawan ku berkata:

Aly: dulu cikgu kat sekolah lama aku cakap, cikgu sejarah dia akan botak belakang sbb dia pikir masa lampau.. and cikgu physics akan botak depan sbb dia pikir masa hadapan
Awin: alamak aku taktau la cikgu physics aku botak depan ke tak sbb dia pakai tudung..

sengal tak sengal la kawan2 aku nih. *benda nih lawak tau sbnrnya. kalau korg tak ketawa, mksdnya aku tak reti cerita la.. hekhek. sbnrnya, apa yang nk dikatakan adalah, lecturer physics ktorg tuh botak and apa yg cikgu aly ckp tuh btul. haha. tp, cikgu loga tak botak pun.. kan?

-----------------------------


saya dah mula kangenrindu sama ini budak kechik!

3 comments:

bna said...

adakah anda pasti cikgu loga x botak?

eeka :) said...

erk.. sbnrnya saya lupa bagaimana keadaan rambut beliau.. HAHA

tHesmUff said...

en nasrul antra lec lawak giler.haha