Monday, August 23, 2010

seharian yang boleh mematahkan kaki.

semua orang tahu  saya tak balik last weekend nih (erk. smua orang ke? kte andaikan sahaja ye. we assume that....) oleh itu, bagi mengurangkan rasa boring yang dh meluapluap dalam diri ni, saya dan azira pergi la menjengukmelawatmevisit mid valley. mid valley tuh asyek call i jek tiaptiap malam ajak jumpa dia, tapi i asyek busy jek.. so, smalam tuh i makbulkan la permintaan dia. kesian dia nih. di bulan ramadhan yang mulia nih alangkah baiknya kalau kite buat dia bahagia kan kan kan..

so, kami pergi naik bas teksi. baru menapak 3-4 keluar foyer dah nampak teksi nak masuk pintu masuk KK12. apalagi, kami trus lambai lambai and trus dapat dapat and trus naik naik.. ktorg gi kul 2 lepas zohor ye adik adikk.. shopping2 gak.. Tuhan jangan lupa.. ingat pesaanan dari akak syafeeka nih..

dah sampai tuh, wah manusia xboleh ramai lagi keee... mmg ramai lah. habis i berhimpit2 ngan azira. xpasal2 bermanja manja dgn dia. HAHA. smua kedai baju perempuan saya masuk dgn dia. (eh.. kejap. tak masuk kedai nichi la azira!!!)  kemudian, saya pun tinjau tinjau la kasut2 yang boleh dibuat kasut raya nnt.. smua kasut sepesenn jek. tapi, saya jumpa kasut yang saya nak but harrganya saya tak nak.. hukss.. tapi oleh kerana saya sangat nak dan takut xdpt mcm gituh, trus sms angah dn smpikn kat ibu agar meluluskan saya membeli kasut trsebut dn brharap agar duit dpt di claimm kembalii.. =p dan alhamdulillah, kasut itu menjadi milik saya sepenuhnya. (tapi kalau ibu tgk kasut nih mesti ibu menjerit sbb kasut nih lain drpd kasut2 yang saya ada. hehe.. first time beli kasut raya sendiri so, pilihannya pun sangat la remaja. HAHA)

oleh itu anak anak, saya berfikir fikir dan make a rational choice based dgn apa yg kte pelajari time economy yer..
MARGINAL BENEFIT > MARGINAL COST.
ye la tuh eekaaa...

mmg melayang la duit saya minggu nih. so, minggu nih buka puasa ikat perut la yer... kat sana saya buka KFC sahaja. hukhukk..

so, blogger ape lah kan kalau jalan tak amek gambar kan.. so, tgk la gambare kann.. ngehngehngeh..

time nih tgh tunggu azira try baju. lamo den menunggunyaa.


nampak tak PDI tuh? hek hek hekk.. $.$


memang jelas skali kebosanan saya menunggu azira.
act, xdelah lama mana pun tp sgt trpegun melihat cermin yang begitu besar!


yeay! saya buka zinger burger dgn cheezy wedges... nyummyyyy~~

kemudian, lepas maghrib, kami pi gardens sbntr nak cari paper A2. tapi tiada punn..

seleepas saya berfikir panjang dn membeli kasut. hehe..
nampak kotak kasut tuh? HAAHA


dia pon nak bergmbar. layankan aje laahh..
HEHE


saya tak kan amek bidang ni. kesian kat suami saya nnt. HAHA..
saya nak amek QS jek.
doakan saya ye..


ok peace!


ok. sekian update utk entry ini. saya nak urut kaki nih. lenguh wey. keluar kolej kul 2 petang masuk kolej kul 10 malam. sila kira berapa lama kaki saya bekerja. sekian.

rindu ayah ibu,
eeka anak din

No comments: