Sunday, August 15, 2010

semoga berjaya teman

saya dah lama memerap kat UM nih. dah 2bulan lebeh dahhh ni... namun begitu, kawan saya chekmekseparuhmolek nih, baru jek nak berlepas ke kolej tunku jaafar. dia dapat biasiswa bank negara.


ini la orangnyaaa, NUR SABRINA JOHARI.
dia baru pakai braces seyhh..
semoga berjaya rakan! jangan nakal2 di sana.

saya pulang ke rumah pada tengah hari jumaat. dan petang itu pergi jumpa bna di bazaar brsama dayana dan wahida. saya rasa, bazaar BTHO lagi best dr bazaar kat stesen u. ish ish ishh..


wahida bna nur

mana dayanaa? dayana tgh beratur nak beli murtabak.
hehe


ok. selamat tinggal. saya nak exam! doakan saya yaaa...

2 comments:

bna said...

thanx eka.. and awk xde ke gambar kte yg cun sket... =.='

eeka :) said...

hehe.. ish. blog kite biar ah..
HAHAHA... mana boleh kalahkn owner blogg