Wednesday, September 8, 2010

cerita lama.

pada satu malam yang indah dlu *wahh...indah ke?haha saya telah dijemput menghadiri house warming azrie. dia sudah bermigrasi ke putrajaya. dia sms alamat rumah dia 'no.20 desa pinggiran puta, pjaya'. mmg dekat desa pinggiran th rumah dia sorang lah yang bernombor 20. rumah lain tak. haih =,=  tak pasal2 azrie kene berbicara dgn ayah terchenta. ngahaa.. nervesss tak? haha.


kalau dah jumpa mereka, mmg saya tak sah tak kene buli ngn mereka lah kan. mereka mmg sangat sukagemar membuli saya. malu sungguh saya dgn sedara mara azrie. mest markah dah kene potong. sory azrie. kite xboleh bersama. *haha.. tetibe tak? tapi terobat lah rindu nih nak jumpa mereka kawankawan kelas yang telah bersama sama mengharungi dugaan dan cabaran selama dua tahun dlam menghadapi SPM. *okay. abaikan ketungganterbalikan ayat saya. 


saya baru dapat gambar dari badrul. biarkanlah gambar yang bercerita. 


BNA LYNN SAYA
kami sajalah mawar yang berada di tengah kumbang2 yang bahaya.
haha.


mana makanan makanan? 
time nih tgh tunggu siapa nak amek makanan dlu.

tau tak. nak amek makanan pon saya kena gak. malu saya dgn orang dapur. =.=


di sinilah saya kene attack dgn merekamereka semua. 
saya seorang wanita telah diserang oleh azrie khairul dgn whisz..
whisz tiada dalam gambar.
nampak tak muka saya yang masam tuh masamm 


babysitter terbaru.
tuan tuan boleh carik babysitter nih dekat agensi babysitter trdekat di pjaya.
ngehh..
baby tuh ada kembarr. arif ngn raif.
saya rasa yang diriba azrie th raif.


Azrie tgh cover perut dia. 
oh dia lah si bunchett.
XP


F.R.I.E.N.D.S

P.E.A.C.E.


andainya dayana ada, lebih lengkap kn.


semoga bertemu jodoh smuanya. 
erk
semoga berkekalan persahabatannya.


ye. di sini saya memang menyelit.
*gatal sebentar.


ini lah si dia anak tuan rumah.
sesiapa yang berkenan, sila amek dia di matriks melaka
HAHA.


ok papai. nak raya dahh.. dah 29 ramadhan! 

salam hampir raya,
eeka din

No comments: