Friday, September 17, 2010

mao apa citer?

yeay. skrg dh raya kawan kawann.. berat badan anda sudah naik berapa kilo kawan kawan? nak tau saya punya x kawan kawan.saya punyaaa,.. *tett* siaran trgendala.


nak citer pasal ape? citer pasal raye? haih. kalau citer dr malam raya samapi skrg raya mmg tak larat la den yo. so, ape ape hal, raya tahun nih memang best. saya rasa paling best lah. bukan sbb duit raya *oh. saya dah besar oleh itu duit bukan lagi jadi kiraan. cehwahhh. padahal...* tapi sbb saya dah jumpaa smua ahli keluarga. kalau tak mest ada makcik2 yang tak jumpa lagi. tahun nih mmg raya agak sakan lah sbb sampai turun ke JB youu.. igt senang ke nk gi sana?ngeh.


tamat pasal raya. nak tgk gambar raya bersama busana2 yang telah anak din peragakan sila tgk facebook2 yang berkaitan okay.


___________________________________


13 SEPT 2010. raya ke4

HAPPY BIRTHDAY TO YOUUU
HAPPY BIRTHDAYY TO YOUUUU
HAPPY BIRTHDAY TO KHALIFS..
HAPPY BIRTHDAY TOU YOUUU



nama dia khalis. dia nih dh la panjang mcm galah. kalau nak bercakap ngn dia, mmg leher saya jadi korban. tapi demi kawan mmg leher jadi mangsa. dia mmg kawan agak terbaek saya. tapi kalau bab ejek mengejek tuh maaf lah ye. mmg saya mcm nak pukul dia menggunakan kepakaran saya. kenal dia since darjah 6. dalam kelas dia duduk depan saya. kalau dia duduk depan saya, mmg gelaplah masa depan saya. sbb dia tinggi! dia dah memblock penglihatan ku! demi kawan saya relakan. ngehh. lepas tuh kawan kawan dan kawan. dia pergi meninggalkan saya time form 4. alhamdulillah dia masih kawan dengan saya sampai skrg. di kesempatan ini, saya meminta maaf atas tragedi saya merajuk dgn anda, EN. KHALIS time anda couple dgn si dia. bukan apa.. sampai hati anda tidak bagi tau saya, saya sungguh trasa. sampai skrg saya pon takpaham kenapa saya berbuat demikian. mungkin time tuh emosi saya amat trganggu. and sampai skrg saya segan dgn si dia. dan brsyukur sangat2 sbb sampai skrg saya masih berkawan dgn anda. thanks en. khalis jadi kawan saya. 


good luck khalis! 

___________________________________________________

14 SEPT 2010. raya ke 5



HAPPY BIRTHDAYY TO YOUU
HAPPY BIRTHDAYY TO YOUU
HAPPY BIRTHDAY TO ANGAHH
HAPPY BIRTHDAY TO YOUU..

POTONG KUEH NYA
POTONG KUEHNYAA
POTONG KUEHNYA SKRG JUGA..
SKRG JUGAA..
SEKARANG JUGAA..
ngehh.. versi indon tetap ada.

dia la satusatunya akak saya. walaupon gediknya dia gediknya dan gediknya dia, dia tetap akak saya. dia angah saya. dia nih suka menjadi gedik dengan tiba tiba dan menjadi serius kembali dengan tibatiba jugak. pening juga kadang kadang kalau dgn dia. sbb kalau KADANGKADANG saya nk jadi gedik, tp dia plak tamao jadi gedik, mmg payah lah. sbb tak sama arah dan akhirnya menimbulkan pergaduhan. alah adik beradik.. gaduh berapa lama pon kang baik gak lepas tgk tv sama sama. ngehh.. dia nih mmg gedik. dia suka baca msg orang dalam phone. kadang2 saya mmg redha dapat akak yang sangattttt caring akan adiknya nih. sbb th kalau saya baca msg dia ngn cowoknya dia tak marah sbb dia dh godek2 inbox saya dlu. tp meremang bulu roma saya time tgk dia ber'honey' ber'bee' ngn pakwe dia. *eeka senyap okay, padahal jelez. pirah! walaupun dia gedik, sy tetap akan terima dia sbb dia akak saya. saya pon bangga dia akak saya sbb dia sorg dentist. buat setakat nih, dia lah sorang yang dh memakbulkan permintaan ibu utk ada DOKTOR dekat namanya. ibu nak tgk smua anak2 pompuan dia jadi doktor. tp oleh sbb saya nih mmg kuat pembangkan mmg saya dh terlempar jauh la dr DOKTOR th. takpe ibu, nnt uda cari suami doktor eh. HAHA. *pon boleh ke bu?* so angah, semoga berbahagia dgn abg faiez okay. uda tak nak jadi pengapit angah. nant lepas dh jadi dentist, pelase give me one suzuki swift AJE.. okay? love you angah evnthough angah gedik =.= 





sekian lah ucapan kepada mereka yang sambut birthday time raya nih. and khalis selalu menjadi reminder saya kepada birthday akak saya sbb saya mmg tak ingat birthday orang! harap maklum kay.

salam nak masuk U,
eeka anak din.

No comments: