Friday, October 15, 2010

lain sangat.

ye saya tau saya tak patut buat comparison. tp di waktu malam2 begini, saya mau buat juga sikit comparison.

ye, saya akui.
kamu dan awak memang lain.
sangat lain.

awak, ye agak memenuhi ciriciri dikehendaki. smua brlaku dgn cepat. tapi nasib baik berakhir juga dgn cepat sblm melarutlarut.

kamu, ye kamu buat saya fikir berkalikali. tapi kamu pandai buat saya ketawa. ye kamu buat saya senyum setiap hari. dan ye saya suka kamu panggil saya dgn panggilan itu. kamu memang pandai buat saya ceria. dan ye, kamu buat saya reti bergayut dgn lelaki. tsk tsk tsk. dan ye saya suka kamu tgk saya. =.=


ok. cukup. byebye.

11 comments:

Stefani Fabulous said...

spe awak sapa kamu????

Anonymous said...

sapekah 'kamu' yg btuah itu?
juz give him a chance..
he'll appreciate you as long as his breath..

eeka :) said...

stefani fabulous: ngahaa.. alhamdulillah mereka berdua manusia. haha


anonymous: erk. sapa nih?

ahh kau hidup!! said...
This comment has been removed by the author.
eeka :) said...

siapa kah kite tuh? heh.

ahh kau hidup!! said...
This comment has been removed by the author.
eeka :) said...

haha. perasanyya 'kite'. knp kite nk jadi kamu plak?

ahh kau hidup!! said...
This comment has been removed by the author.
eeka :) said...

hah? ish. lupakan la. biarkan sape jek 'kite' tuh. smoga anda brbahagia.

ahh kau hidup!! said...

semoga anda bbahagia juga..

Anonymous said...

wah..anda harus bagi peluang pada dia..cari kekuatan yang ada padanya yang anda rasa anda membuat pilihan yang betul dalam memilihnya..mungkin kini dia sedang menangis kerna cintanya ditolak oleh anda..cuba telefon atau mesej dia sekiranya anda sudah lama tidak menghubunginya..insyaallah,kebahagiaan pasti menemui anda..