Wednesday, November 10, 2010

berubah sekelip mata.

wah. in a blink of my eyes, smua nya berubah. hebat tak? cepat tepuk2 tangan anda and thumbs up!


apa yg berubah eeka? ape? katakanlah.. dan saya berkata.


lirik ini yang membuatkn semunaya berubah.


DIA MILIKKU.


semula ku tak tahu
engkau juga kan ingin memilikinya
bukankah ku lebih dulu
bila engkau temanku
sebaiknya tak mengganggu


dia untukku, bukan untukmu

dia milikku, bukan milikmu
pergilah kamu, jangan kau ganggu
biarkan aku mendekatinya
kamu tak akan mungkin mendapatkannya
karena dia berikan aku pertanda juga
janganlah kamu banyak bermimpi, oooh
dia untuk aku
bukankah belum pasti
kamu juga kan jadi dengan dirinya
dia yang menentukan
apa yang ’kan terjadi
tak usah mengaturku

dia untukku, bukan untukmu
dia milikku, bukan milikmu
lihatlah nanti, lihatlah saja
biarkan aku mendekatinya
kamu tak akan mungkin mendapatkannya
karena dia berikan aku pertanda juga
janganlah kamu banyak bermimpi, oooh
kusarankan engkau mundur saja, ooo

dia untuk aku
bukan, dia untuk aku

dulu saya dengan bangganya nyanyi lagu nih. tapi sekarang kalau dengar lagu nih saya yang malu dan mcm tanak dengar tanak dengar tapi mulut tetap menyanyi. sbb saya rasa kalau saya dengar lagu ni, mcm ramai orang nyanyikan lagu tuh kat saya. dulu saya yg nyanyikan lagu nih. tapi sekarang bukan sorang, bukan dua. tapi maybe dua setengah kot. terbaek kau syafeeka.. padan muka! P-A-D-A-N M-U-K-A. 

4 comments:

tHesmUff said...

nie lagu yovie ft luno tu ekh?..
lek r eekaaaa, hahaha..
padan muka?..haha..serius kecian!..

adlyn zuraimi said...

haha. ape ni weh? nk tau ;)

eeka :) said...

amir: ngehh.. kesian kalau xikhlas tak yah. haha


adlyn: hahaa.. takde pape. cite dludlu. haha

tHesmUff91 said...

siot je cakap x ikhlas.haha...cuba tgk muka nie,hahaha...ikhlas maaa...haha...
kesian2...