Friday, November 19, 2010

facebook saya bercerita.

PADA lapanbelasnovember, hari jadi ibu sayaa.. happy birthday ibuu.. ibu, happy birthdayy.. lovee yaaa... semoga ibu berbahagia ye walaupun anakmu sorg nih suka membikin onar dalam hidupmu. haha. barulah beriangria kan? hehe. ampun buu.. semoga ibu suka dengan hadiah eradanuda. ngeeee..


so, saya pun buatla status HAPPY BIRTHDAYY IBU dekat facebook.. macam neh.




sila klik itu pandangan yang lebih menyenangkan.

but then, tetiba kawan saya sorang neh, sesedap rasa jek bikin culture shock. haha





khalis khalis.. =.= haissh..
ketawa besar aku doe.. haha. kawan aku sorang nehh..
yang saya tak dapat terima ialah apa abg saya, kepit tuh abg saya la, cakap
adushh.. malu mak cikk..

okay. itu satu cerita. cerita yang lagi satu nih pulak.kan saya dah tukar gambar profile picture an. gambar yang bajet garang uh. haha. ye, bajet! haha. dan sekali lagi kawan saya yang tadi tuhhh, khalisss, dia sibuk cakap pasal gambar uh. aish.



u dont know how hard i tried to be 'garang' especially in school.
aish... walaupun saya pengawas, tapii aish.
saya mcam pengawas yang paling baik hati tak reti marah..
paadahal time interview pengawas,, amboihhh..
haha. biarkan la itu antara saya dan orang yg tukang interview jek tau.


so, apabila khalis cakap muka uh garang...
soo soo bigg achievement.
saya pun pelik au..
paadahal kalau kat rumah kan, saya la orang yang kedua paleng garang..
sudah tentu la yang pertama itu ibu saya,
ibu, sekali lagii, HAPPY BIRTHDAY IBUU... ngeeee




ok, lepas tuh kan ada lah mereka2 nih yang cakap cakap sesuatu.

oh, my coursee matee, MAD..

. see, perasann gila sayaa an?





cumil satu.
haha
thenn,


haha.. cumill no. 2.


auww.... mad puji aku doeee..
hahaha


and, no 2. 
kawan blogger saya, amir. 

woot woott... hahaa


lepas dh kembang2 uhh..haha.. mad memang bagi baekk punya ending..
amek kau!


pffttt... =.=




salam tatau la ape nak kata,
eeka din

6 comments:

tHesmUff said...

serius x ley blarr..rasa simpati giler kat awak..hahahaha..

ending tuh saya suka!.hahahaha...

adlyn zuraimi said...

xpyh nk bangga sgt la. hahahaha

eeka :) said...

amir: ciss! suka yee awkk..

adlynn: haha.. ok ok. dah tak bangga dahh. bengang jek skrg nih.

fazasyazwina said...

khalis mmg penyibuk.

dinie said...

haha,
EEKA awk comel sgt !!!
amek la gmbar ni jugak !
;PP

eeka :) said...

dinie, org yg slalu cakap kte comel, kte tak heran. org yg susah sgt nak cakap kebenaran yg satu nih, yang kte SANGAT heran. haha

awin: haha. dah biasa dahhh.