Wednesday, November 24, 2010

peniru.

yeah. saya peniru. ngeh. kan saya baca novel yang hlovate tulis tuh kan. then heroin dlm citer tuh buat la mcm quiz quiz kat sini then trus mcam cakap la sama ada quiz tuh berkait ke tak ngn diri dia. ok? so, saya pon macam  nak tiru la daripada saya membebel yang bukan bukan yang tak masuk dek akal dan yang hanya boleh bikin kontreversi gituh. ngeh.


so, saya buat quiz ini.


"Whats your dream guys personality?"

ok. tajuk memang tak boleh blah. ahah. 

so, result yang di dapat. TRANG TANG TANG JENG JENG JENGG...

Your Result

Yours is a normal little dude. (normal? saya baru nak amek orang2 yang sesuku sengal.)haha lol. he's short, sweet, and sesitive. (HA? SHORTT? WADDA?? SAYA NAK MCM FAHRIN AHMAD LA. BESAR2 TOUGH2 GITU. SO THAT I'LL FEEL PROTECTED GITUH. APE NIH? TIPU BTUL QUIZ NIH. SENISITIP? HELLO.. NAK KENE BALING LA NGN PERIUK KALAU SENSITIP2 NIH. EMO BTUL. GARANG X? HAHA Probably just what you like. He's looking for you at school,  (SCHOOL? MANA BOLEH. IBU SAYA KATA SAY NO TO LAKI2 KAT SEKOLAH. TAPI SAYA TAK KATA PUN. OH NAMPAK SGT GATAL. HAHA. INSAP INSAPP...  with his blonde short hair BLONDE??? AISH.. NIH SAKIT ALBINO KE? , and blue eyes. (haa.. YANG NIH LIKE LIKE LIKE HAHA. ORI KE CONTACT LENSE NIH?) he's tall (LAA... TADI CAKAP SHORT. =.=) and waiting for you to come along. Keep an eye out! (JAGA JAGA..)


conclusion: quiz nih 35.9% jek betul. 


No comments: