Tuesday, November 16, 2010

satu sifar kosong

bersempena post ke satu sifar kosong nih, 
saya ada video tuk kawan kawan saya semua di sanaaa...

check this out ya..




i know i'm not the best bestfriend.


saya tatau kalau kawan saya dalam sedeh berduka, saya kena buat ape.
saya tatau kalau kawan saya dalam masalah, saya kena buat apa
saya tatau kalau kawan saya perlukan kata2 perangsang, saya tatau nak cakap ape.


dan saya tau sangat sangat, 
saya memang ada dalam masalah dalam mengenalpasti perasaan.
saya tau saya memang lembab dalam hal itu.
saya mintak maaf kawaan kawann saya.


saya mampu mendengar sahaja. semoga itu dah cukup baik, kawan saya.
maafkan saya kawan kawan saya.
saya bukan kawan yang baik kan? :(


maafkan saya,
eeka anak din

2 comments:

tHesmUff said...

taniahlah ya cik eka, 100 post..
x sangka ekh,x da perasaan tapi jiwang?..

dinie said...

awk kwn yg baik..seriously..
i love u..