Thursday, November 25, 2010

tekanan perasaan.

YEAYYYY!! SAYA DAPAT NON DESIGN! SESUATU YANG MMG DIINGINI!
SAYA DAH TAKDE KELAS ARI SABTU!!!
OWH. GEMBIRANYA SAYA.
=)) =)) =))

alaaaaaaaaaaaa... kawan2 kawan saya, alyza awin syida amira dapat design. tinggallah diriku bersama azira. 
maken gila la aku.

__________________________________


OHHHHHHHH.. 
ANDA SMUA DONNO HOW MUCH I HATE MYSELF RIGHT NOW!
BENGANG ABES NIH!
 APE NIH EEKA. TAKKAN SBB ehemehemhem TAK BOLEH TIDUR?
APE SEMUA NIH? TIDUR TUH KAN KAU SUKA GILA!! HEAVEN2!! 

woo.. serius doe. skrg tido pun macam susah. smpi kepala nih pening sbb asyek pusing2 atas katil. kalau nak tidur tuh kadang2 otak nih masih fikir jek lagii.. 
HUAAAAAA. APE SMUA NIH? tak suka btul la!
TOLONG LA SYAFEEKA. KAU BOLEH LA HIDUP KALAU DIA TAKDE. SEBELUM DIA ADA KAU BOLEH JEK. JGN NAK MENGADA2! BLAH LA WEH.


saya nak syafeeka yang dlu. syafeeka yang boleh tidur dgn senangnya tanpa dahi akan berkerut2 memikirkan ntah ape2 tah.
huaa.. adakah ini tanda pen-tuatua-an. GEMOKKKKKKKK!


saya rasa saya sangat memerlukan percutian sekarang nih. please someone give me one ticket one way to london. so saya tak balik sini balik. pleasee. okay maybe london too much. just bagi gi crabi island pun dh okay. 


salam tekanan perasaan,
eeka din

6 comments:

tHesmUff said...

taniah2 untuk anda...jiwang lah pulak minah comel nie..hahaha..x ley tido ya kerana "sidia"..haha..
anyways...gud luck 4 second sem!..

eeka :) said...

ngek.
thanks.

fazasyazwina said...

eeka!!!

eeka :) said...

ape awin seru2 nama aku nih? ahaha

Anonymous said...

wah!!satu perubahan yang sangat memberangsangkan..jangan terlalu menekan diri anda.. nanti mekin menjadi kecik lak..hehehe...jangan terlalu pikir si dia tu..law x ko akan merana kawan..

eeka :) said...

hoho. thanks 4da advice. if only i can control my brain, sy mest buat.