Sunday, December 12, 2010

un-describe-able

assaalammuualaiikummmm.... 
nak air milo ais gelas besar satu!
ngeheee.

----------------------------
ehem ehem. minggu nih saya tak balik homiee. sobss sobss. saya stay kat um. wow! bak kata kawan-yang-panggil-saya-tuan putri-last-last night-, "putri dapat experience baru and berdikari" AGAGAGGAAGA.. berdikarila sangattt, kan eeka? ibu mana nih, nak amek baju kotor. upssss.

okay, smalam, bertarikh 11 december, saya pergi mid. ALONE bebeh! see, betapa beraninya saya time itu? haha. thanks kepada en. almuslim kerana sudi menghantar saya ke erk. gardens? haha.. oleh kerana jalan nak ke mid time tuh sangat sangat lah jam, beliau drop saya dekat jejantas nak ke gardens. mula mula dia  suro saya jalan sorang sorang. wooo, kalau sesat mcm mana, mus? then dia cakap kalau sesat tanyalah pak guard. pastuh dia gelak gelak..  "mcm orang jakun first time datang kl" kurang aseemm btul! pffttt =.= then, nasib baik dia nih masih mempunyai sedikit sebanyak sifat gentleman, dia teman la saya sampai saya nampak bangunan midvalley yang gedabak besar tuh. baru lah saya jalan sorang2. thanks mus! jasa budi baikhati anda akan gue ingat! =)) 

dan persoalannya di sini, saya gi mid tuh nak buat ape? nak jumpa sapa? ish ish ish.. berani gile gi mid sorang sorang. dan jawapan bagi persoalan tersebut yang kerap sangat ditanya oleh si penghantar tadi di jawab dengan, "jumpa kawan". ye saya gi mid jumpa kawan lama. kawan time sekolah rendah, sama kelas sekolah agama and tak pernah bercakap dgn dia langsung. even a word. then dia pergi masuk sekolah asrama. and i really dont know how he get my phone number. dan saya pon tak ingat  since when saya bersms dgn dia. sehhriuss. sbb i thought dia nih kawan lama saya dekat johor because nama mereka berdua sama. and dah lama lama sikit, "laaa.. that guy ke?" ngeek btul! ketuk kepala syafeeka!

jumpa sbb mcm nak buat celebrate terakhir birthday. haha. boleh gitu? bisaaaa... birthday kami dekat dekat la gak. dia tua 6 hari jek dari saya. haha.. TUAAA la sangat. masa dia cakap dia dah sampai mid, ya ampunnn.. jantung mcm nak tercabut keluar! dia cakap dia dah kat wayang. time tuh saya kat mph. i walked slowwwwwlyyy gi wayang. sempat lagi masuk kedai kedai yang ada SALE 50%. segann gila. cuba bayangkan, tak pernah bercakap ngn dia time sekolah, cuma sms jek and tuptaptuptap, saya kat mid nk jumpa dia! aisssh! dah sampai kat wayang tuh pun tengok tengok dia tade pon. ape lagi saya trus cabut masuk kedai radioactive yang dekat ngn cinema tuh sbb saya tgk ada SALEEE. haha... then he called me again "mana awak??" erk. saya pun buat la tipu sunat, "kejapp, ontheway" kejamm gila eeka! then cari la saya dia kat cinema tuh. sungguh saya tak perasan dia jalan ke arah saya, sbb mind saya melilau kemanamana ntah. bolehkan anda melihat betapa nervoussnya saya! and, woooo.. tinggi gila mamat nih. dulu time sekolah rendah kecik jek saya rasa. sbb saya ingat dia kecik, saya pakai jek la flat shoes. takut nnt saya lagi tinggi dia. CEPAT KETUK KEPALA SYAFEEKA LAGI SBB SYAFEEKA ITU TIME SEKOLAH RENDAH.. HOW MANYY YEARSSSS AGOOOOOOOOOOO! okay okay. dia tinggi gila. and sila bayangkan muka syafeeka yang malu2. wakakaka. rasa mcm lompat terjun jek terus landing atas pokok krismas time tuh. 

then, seperti telah dirancang oleh kami, erk, actually saya, kami pon tengok rapunzel 3D okay! haha.. gebang sebentar. bila lagi nak pauu duit orang kan? haha.. dah dia cakap tak kesah. i pun ape lagi. hahahaha.. *evil laugh* tinggi gila demand syafeeka nih. i bet mesti dia cakap mcm tuh. ngehhh. and time beli tiket tuh, ada seatt yang paling depannn dengan 'twin' seats kat belakang skali. i was like. cmno nih? haha. saya pandang dia , dia plak 'tak kesahh' ye la tuh tak kesah. haha. *mati saya kalau dia baca blog nih* haha. lama kot kami bertapa dekat counter tuh. and disebabkan malu saya tahap gabann tadi, takkan saya nak duduk couple seat tuh. lagi la rasa mcm nak terjun klcc! lgpn, kami kan kawan.. So, duduk jek la kat depan sekali. leher nih dah redha dah dgn pemiliknya yang sangattt pemalu. =.=

nak lah rasa tgk 3D ngeh.
sory tade gambar pakai spec tuh sbb sangat sangat la tak suka. 
tudung jadi kembang semacam. and time tgk wayang tuh, mmg tak pandang muka dia. 
ngeeehhhhhhh

then, lunch and plus breakfast kat pizza hut. yang nih pun saya mcam nak pukul pukul dia. sayaa tanya nak makan ape, "tak kesah" huaaaaaaaaa.. nasib baik la baru first time jumpa, kalau tak mmg laju jek tangan nih nak pukul pukul. haha.. kan dah terus tinggi demand saya pilih pizza hut. nasib baik tak amek kenny rogers roaster. haha.. 

total makan: RM 25.50
fuhh.. tiket wayang tadi jek dah 38 HENGGET. tak sampai hati nak pau dia lagi. mengikut nasihat azira dan ally, kite hendaklah berbahagibahagi dalam bayarbayar nih. so, oleh kerana saya nih baik and ketaksampaian hati, bayarlah saya. saya tgk muka dia pun mcm dh risau jek. haha.  jokejoke. dia makan pun terus kenyang, padahal baru satu slice pizza kot. haha mehlampau!

lepas makan, tengok wayang, dah tatau nak buat ape. tiba tiba mid valley jadi kecik. haha.. orang dah la sumpah ramai gila! tak gemor bebenor den. haha. pastu ibu dah call kat mana. *see, waalaupn saya bukannya kat rumah, ibu ttp call and suruh balik cepat. oh anak dara din!* and, saya memang nak balik before maghrib sbb naik teksi alone time malam malam, sure scary aight? so, saya pun mengundurkan diri. and thanks for the day.really appreciate it. jangan menyesal keluar dgn saya ye! wakakaka. 

-----------------------

and then, duduk la saya keseorangan di bilik. dinie pulang ke rumah. dinie, xbrutal lah. haha. tiba tiba dia sms tanya no bilik berapa. woooo.. scary gila. saya amat la pantang ye dalam memaklumkan no bilik saya kepada kaum2 adam nih. then dia cakap oklah. no bilik dinie berapa? heyy, samalah weh! adoi. lawak antarabangsa btul dia buat nih. lepas dia janji dia tak buat apa2 pun dengan no bilik saya, saya bgtau la. itu pun saya bgtau dalam bahasa jawa. nasib diala nak translate. *okay. itu eeka tipu. mana la dia tau bahasa jawa* dia cakap dia gi UM tadi. hah? sampai hati gi UM tak bgtau. erk. yg dia bagitau tuh ape? dia bgtau lepas dia balik dari UM. tatau apa gunanya lagi. sobss sobss.

time tgh layan tgk movie korea, tibe tibe ada orang ketuk bilik. terperanjat den! trjatuh trus dari katil. sebab tuhla saya nak katil yang lagi besaar!!! haha.. seorang perempuan yang tak dikenali. dia cakap dia cari "syafeeka comel" okay, tipu yang comel tuh.. then dia cakap, "nih bear tok awak." saya mcm "hey, i dont knoe who u are and tibe2 u gave me a teddy bear?" *dan sudah pasti itu semua dalam hati* saya just buat bunyi again "erk? eh.. " haha. dia cakap "DIA bagi" auwwww... saya dah blushing tahap gaban mcm nak amek selimut tutup muka. haha. thanks you kepada si penghantar and sorry sbb lupa tanya nama. haha. gembira n shocked tahap gaban!

smile smilee.. saya nak amek gambar nih.

bulu dia lembut... suka suka

TERIMA KASIH TAK TERHINGGA KEPADA AWAK YE. SANGAT SANGAT SUKA.
 DELIVERY BEAR SAMPAI DEPAN PINTU BILIK. TAK SWEET KE TUH?
 haha..

dah lama belek belek tuh, baru saya perasan " i love you" th. and saya mcm, erk? well, as i said in the earlier post, i hv this kind of problem; slowmoootioon-hearts' feelingg. aish. and benda itu still menjadi persoalan yang besar yang membuattkan saya lapar. 

he's too good for me. too nice for me. and too tall for me =.=
too perasan than me. haha sehrius.. seperasan perasan saya biasanya, dia lagi perasan dari saya. smpi kadang2 saya surrender drpd dia.
and, his perfume, i loikee very much. ngaha.
*sorry, identitinya perlu dirahsiakan ya.demi keselamatan dan keamaanan negara*

and ho yeah. saya masih berfikir tentang benda ini.
haish. hati oh hati... 
ok la. mmg lapar la! 
jom makan!

salam HAPPY AMAT SANGAT,
eeka din

14 comments:

tHesmUff said...

panjangnya n3 dia..haha..n epi giler sei dia..haha..
princess dan jumpa prince dia..huhu

:)

adlyn zuraimi said...

waaa. nk stalk eeka la pasni. hahaha

eeka :) said...

amir: haha.. prince ke? aish. blom lagi lahh.

adlyn: jgn la.. nnt tukar link blog kang. hahaha

kinokaru. said...

encik F? setelah sekian lama?
bhahaha congratulations :)

wish me luck pula. haha

eeka :) said...

afiq, erk. congratz tuh tok ape? bukannya ada ape2 pon

kinokaru. said...

'belum' ada apa-apa. nanti ada lah tuu, rumah pun tak jauh rombongan meminang senang. bhahaha

eeka :) said...

amboi. kau plak lebeh2.

kinokaru. said...

orang belum berpunya mmg cepat excited bila tgk org lain. bhahaha

Eera ♥ ♥ said...

Bawak dia jumpa eera dulu -,- tak lulus jangan nak datang rumah wakaka . Hamboiii , ibu tau blog hang kantoi satu dunia youuu .

p/s: tak payah laa mosaic gamba dia , teruk laaa uda ni. Dia tu dah macam buat jenayah/ banduan penjara je --"

eeka :) said...

haha.. biarkan la uda nk buat ape. syhh syhhh

syareena tajuddin said...

oooooooooooo...dah pandai dating yeeeee!!!!bgtau along!!! wakakakakakkaka. huh,,sape F ni?xperlula nk mosaic gambar dia. Proudduck pon letak je kot gamba dean. gemokssss

eeka :) said...

ANGAH SUKAHATI I LAH. PROUDDUCK TUH DAH SAH2 PAKWE DIA. NIH KAWAN JEK KOT. =.=

azah yamin said...

kok ye pun nak bercintaa..haa

eeka :) said...

ahaa? adoi.. malu la aku doe.