Monday, December 20, 2010

wonderful weekend.

weekend arituh adalah antara weekend yang tergumbira dalam hidup saya. sebenarnya tade papa lah pon. just dapat jumpa atok and neneks; tok tik n tok yah. so glad dapat jumpa mereka semua memandangkan sudah sangat lama tidak balik kampung. oh tidak lupa juga dapat jumpa dua budak cenonet yang comelcomelcutecute like her aunt, eeka! ngehee.. qaseh aleesya makin lincahbergerak dan mulut tidak lupa akan menjerit. aish. qaseh aqeelah maintain comel ayu dan pengeluaran air liur secara besar2an. ngeheee. dan kalau balik, takkan la tak jumpa orang tetap rumah iaitu ibu ayah dan eera gems! so, konklusinya, rumah menjadi riuh rendah. kalau tak, uda tengok muka ibu, ibu tengok muka ayah, ayah tengok muka eera, eera tgk muka ratu cantik dunia iaitu eeka! wakakaka. okayy fine! SILA LAA MUNTAH SEKARANG.

so sabtu gi PORT DICKSON. someone's getting married. and ho yeah. i dont know who la. sedara mara belah ibu sana. ingatkn diorg bersanding kat tepi pantai gituh, rupanyaa, yangg ado!~ ngeh. bersanding kat rumah la. biasalah angan angan syafeeka, nak yang tinggi jek. sekali terjatuh, sakitnya mmg terbaek. 

duduk sebelah ibu dalam kereta.
well, saya an anak ibu~
ngeheee

hahaha. love this picture veryvery much.
ayah sangat gembira selepas abeskan 4 mangkuk bubur kacang hijau.
ngahaha. ingat senang ke nak amek gambar ayah senyumm.. ish ish ish..
and, ye saya tipu.
ayah saya makan satu mangkuk jek la.
saya satu, eera satu, ibu satu!
and laki sebelah ayah tuh, atok saya!

kebosanan time ibu berborak ngn erk. tak tahu la ngn sapa

perbualan antara ibu dan sepupu nya

sepupu: lamaa tak jumpa kau idaaa... berapa anak kauu?
ibu: anak aku 4 orangg
sepupu: lah.. sikitnyaaa
ibu:  ha? sikit? kau berapa?
sepupu: aku 8 orang.

ngehh.. saya ngn eera time tuh dah bantai gelak abesabesan wehh.. 4 orang pon aku rasa dah banyak. dulu duduk kat kereta pon sempitsempit. sekarang baru luas sikit. agak agak anda semua, ibu saya rasa tercabar x? hahaha..

pulang la saya selepas makan dengan lahapnya.

wedding nih bertemakan warna merah hitam. and saya tgk baju pengantin perempuan tuh sangat cantik. mmg naik menyerlah lah warna dia. i loike. masuk list la gak.

and ahadnya, wedding adik kak yana pula. dekat shah alam jek. temanya warna kelabu. pon cantik gak. dan masuk dalam list juga. ngeheee.. agak agak anda semua lah, betapa panjang la list tuh ye?

muka lapar.

qaseh aqeelah, see camera la sayangg.
kesian dia dalam pelukan ku. haha.
meleleh kan air liur dia? aishh.

the pengantins.

the pelamin.
sweet jek.

so ho yeah. dua hari berturut turut saya menghadiri wedding membuatkan saya rasa        (sila isi tempat kosong)     

salam walimatul urus,
eeka din

No comments: