Tuesday, February 1, 2011

I still find each day too short for all the thoughts I want to think, all the walks I want to take, all the books I want to read, and all the friends I want to see.

oleh kerana demikian, semua orang harus tahu bahawasanya yang saya ini sudah sedang menikmati cuti kesekian kalinya selama SATU MINGGU SAHAJA tak kurang cuma lebih sikit jek. haha. so, cuti duduk di rumah kurangkempeskan perut, memang satu heaven nikmat dunia! bak kata ayah auf, duduk rumah lagi baik dari melilau tak da arah tuju, menempek kat shopping mall. sambung beliau, duduk rumah adalah AMAT lebih baik kerana dapat pahala sbb melihat wajah orang tua kita. dan tambahnya, adalah lebih baik kalau dapat tolong ibu bapa kite. dan persoalannya di sini, SYAFEEKA TAJUDDIN NAK TOLONG APA? haha... anda semua harus tahu bahawasanya saya hanya tolong ikut mood. kalau bangun pagi pagi tetibe rajin, then u should MUST ask her, "awak mimpi ape semalam?" 


duduk rumah, duduk bawah ketiak ibu sahaja, ayah tamau sbb ayah sibuk adalah best. dan qaseh aleesya duduk bawah ketiak saya. okay. itu sangat ewwwwwwww!~ cut cut cutt! 


duduk rumah dapat tengok ibu masak ketangketingketangketingtungg kat dapur amat memberi kite semangat untuk makan. for example, ari nih makan pulut kuning. nyuummyyy. maybe itu mungkinlah kan sbb along got promoted again. atau kata jawanya, naik pangkat lagi. he's a manager now! yiipppeee. mudah2an dapat elaun lebih skit dari abang saya.. haha.


duduk rumah juga memberikan kte ketenangann daripada againnn memikirkan benda2 yang tak patutharuslangsung difikirkan. but then still, otak nih tetapp jek nak fikir. kadang2 kte tak boleh kawal otak kite rpenya. itu sangat tak best okay! kte terseksa kadangkadang dgn ape yang kte fikirkan sendiri. kte terseksa seorang diri, alone. knape kte tak share because entah.kadang2 saya pikir orang lain mest macam "apahal kau pikir dia weh. kau tau dia mcam tuh yang kau nak pikir lagi apehal? kau nih waras kan? kau dah amek pil nak lupakan dia ke blom ha?" andainya wujud that pill, sebotol aku makan la weh. KALAU LA ADA.okay, ini smua dah amat terpesong.


and you, kepada anda yang memberikan teddy. saya tatau knp awak hilang tibetibe. saya ada buat salah ke? kawan mcm nih eh? hilang datangg. saya exam last week. saya holiday this week. and next week saya dah balik kolej. yeah mungkin sbb saya yang tak text dlu. maybe kte lebih  selesa macam nih. do our own business. 


kadangkadang saya rasa blog ini sangat lah ter'open'. terlalu banyak pembaca sunyisepi. sampai kadang kadang saya harus membataskan apa yang saya nak tulis kat blog nih hanya kerana untuk menjaga hati manusia. abes tuh,apa tujuan blog nih? ini membuatkan saya trpikir untuk memprivatekannya. let me think.


eeka din

Saying Goodbye
does not really hurt
What hurts me more is you telling me
to be happy with another girl

read it and feel it.

No comments: