Friday, January 21, 2011

mana ada homesick sgt sebenarnya.

memandangkan weekend lepas tak balik rumah, so sempena public holiday nih, saya dengan bangganya balik ke rumah lah. sebab lah ada 'dinner' lah family... haha. dinner la sgt yg sgt mencabar kesabaran. haha.


___________________________


so, mcm mana anda sambut hari thaipusam anda? haha
saya sambut dgn cara menghabiskan duit ayah saya secara sengaja dengan izin beliau di 'taman'. 
haha.. sapa suro ajak saya? ngehee


dialog pada waktu 7.30 pagi waktu bangi,


ayah: uda bangunn bangunn.. nak ikut tak?
saya: ermm. ermm. *tarik selimut*
ayah: cepatla bangun mandi.. nak ikut tak nih?
saya: tak jadi lah.. *padahal malam semalam dh plan mcm2 ngn ibu.*
ayah: okay..


beberapa ketika selepas itu,
tutup aircond, keluarkan diri dari gulungan selimut, pergi bilik ibu sambil buat bunyibunyian. HAHA


ibu: eh, ikut ke?
sya: ikut la... 
ibu: laa.. baru nak buat kesyukuran sbb duit ayah selamat.
sya: ok lah ibu nak mandi! *semangat tetiibe sbb tamau ibu buat kenduri kesyukuran tuh*


conclusionnya: 
ibu sya ayah pergi shopping di awal2 pagi utk mengelakkan bertemu org2 yg takmau ditemui atau kata lain tak mau bersesak2.


p/s: angah, tanya la cepat uda ngn ibu beli ape.. hahaha..


eeka din

2 comments:

amir smuff said...

makcik!!! macam mana nak ilangkan homesick selain balik setiap masa?.hehehe..

eeka :) said...

haha.. mmg takde penyelesaiannyaa.