Tuesday, March 1, 2011

Life is never easy for those who dream.

*gambar hiasan*


malam emas sepatutnya malam yang hanya kite datang untuk makan dan ambil ambil gambar dan tengoktengok persembahan. ye. SEPATUTNYA. 


aku pening macam la aku nih ajk malam emas. haha. BENGONG PUNYA KEPALA. tatau la nak pakai baju apa.


tatau la nak pergi naek ape. tatau. nak excited pon takjadi lepas pikir semuasemua nih. dah la event nih hujung minggu nih. kalau nak naek bas, kene siapsiap kat kolej. siapsiap sorang. tade pembantupembantu. saya nak ibu saya! huaa.. bukannya aku takut naek bas nih smua pasal standard. WEY, SALAH SAMA SEKALI. sekali baju yang aku bawak tuh takmuat ke ape ke terkoyak ke, tak ke naya aku sorang sorang kat bilikk. kalau kat rumah kan senang boleh suro ibu tolong alter2kan atau kalau senang sikit amik baju lain. SOBS betul. 
kan senang kalau jadi laki. tayah pening2 kepala nak pikir semua nih. ye ke?


------------

buat masa sekarang nih, mungkin dia la yang terbaik. 


andai dia adalah dia yang telah ditentukan, semoga dipermudahkan la segala urusan ini. 
andai dia adalah dia yang telah ditakdirkan, semoga tiada halangan dan rintangan yang melampau. 
andai dia adalah dia yang telah tersurat, semoga dia adalah yang terbaik dan sesuai dengan diri ini. 


YA ALLAH, lembutkan lah hati diri ini dan diri dia untuk terima seadanya tanpa membuat sebarang perbandingan LAGI. 


eeka din

8 comments:

adlyn zuraimi said...

quotes tu best :)

ara said...

like! :D

ara said...

like! :D

fadhilmohdzin said...

x payah pk pasal smua tu..ada jodoh kahwin la nt..k??


p/s::meja nom bpe?hhahaha

eeka :) said...

add: skrg layan tumblr ar.

ara: like ape?

fadhil: haish. xkasik can aku nak matang sikit.

nur amin zawawi said...

laki pown tension fkir psal baju2 ni...xcaye tnye fadhil...=P

eeka :) said...

tapi tak setension perempuan!

fadhilmohdzin said...

haaiii amin zawawi..