Tuesday, February 22, 2011

sorrysowiesorrysowie.

sesungguhnya post kali nih aku tade nak mintak maap pada sapasape pon.


semua orang yang diehardfan kat korea especially superjunior tengah berhempas pulasss mencari cara mcam mana nak berangkat ke konsert mereka di msia. sedangkan adik aku yang baru berusia 15 tahun pun ada hati nak pergi sedangkan kte semua hendaklah sedia maklum bahawasanya anak anak encik tajuddin dan isteri memang tak boleh pergi konsertkonsert bagai tanpa ibu bapa. dan memang takda maknanya ibu and ayah ktorg nak pergi konsert nih! 


saat adik aku kecoh kecoh cakap pasal konsert nih, adik aku pon turut la cakap pasal kawan cousin aku nih yang sangat SWEET. aku mcam ha? ha? gila stalker adik aku sampai kawan cousin aku pun dye stalk! 


ini la adik saya. cakap jek adik. tapi dia besar lagi!

okay, berbalik kepada cerita pasal kawan cousin aku tuh. begini la ceritanya bermula.

watak:
nadzirah ramlee: cousin aku aka lawyer.
yang nama diblurr itu: kawan cousin aku

1. kawan cousin aku tuh belikan tiket utk gf dye. AUWWWW <3

2. itulah ceritanya. baca la sikit. jangan la malas sgt. 
jadikan sbg teladan skit.

time adik aku cerita pasal kisah tragis nih, aku dah AUWWW AUWW AUWWW. ngeks!

eeka din

No comments: