Sunday, February 27, 2011

You pray for good health and a body that will be strong in old age

ahad weekend nih amat sekali bermakna ye buat diriku. sebab ahad kali nih baru mcam terasa yang syafeeka tajuddin wujud. haha. syafeeka tajuddin bangun pada pukul sebelum pukul 8 pada hari ahad yang mulia ini. walaweh!~ pencapaian yang amat bagus dan dah boleh kawen dah boleh bangun awal nih. haha.

okay. sebenarnya bangun awal buta buta nampak matahari mendaki naik di pagi hujung minggu ini kerana ibu suruh ayah dan aku pergi menghadap doktor dekat klinik. ini semua sebab ibu sangat risau dgn kesihatan kami berdua. sobsss. 

kepada ayah, ibu suro buat medical check up sebab ibu sangat risau dengan ayah yang tak tau control makan yang makan asal nak sedapp minum asal nak manis. 
dan kepada anak dara dia yang sorang nih, ibu suro menghadap doktor gak sebab tragedi pening kepala ari tuh. menyesal sikit mengadu. 

ayah saya nih rupanya gayat darah.
aku dengan ibu dah gelak gelak dah time nih.
doktor siap offer ayah suro baring time nih.
adoiyai. pastu nak suro anak jadi doktor.
memang tak ah. haha

bila turn aku tade la sampai nak amek darah bagai. just check sikit skit. tang sana tang sini. doktor nih agakagaknya ahli nujum kan. dia boleh tau aku makan tak betul sebab diet. tapi se-ahliahli nujum dia nih, dia gagal dalam bab tidur aku "adik nih kurang tidur ke? mest sebab ber-facebook jek" aku dah. "erk. mana ada. setiap masa saya cari peluang nak tidur. facebook bukan penghalang meh"

konklusinya: blood pressure saya oklah! normal maaa. legaaa. ALHAMDULILLAH. moga2 result ayah pun okayy.

eeka din

1 comment:

fadhilmohdzin said...

hahhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaa