Wednesday, March 23, 2011

boleh tak aku bagi benda nih kat perempuan nih?



kannn kann? kesian si perempuan tersebut. baik anda cari yang lain.

patut la post yang before this marah marah,
nak bendera jepung nguphanyaaaaa.. lempangg jek eeka nih! =.=

sangat berasa baik apabila time marahsakithatii bagai ada ramai orang kesah. terima kasih la layan budak kechik sorang nih. mesti buat susah jek kan? 

rupanya rupanya akak saya sayanggggg sangat kat saya rupanyaaa. comment dia kat post yg lepas sangat menyentuh hati saya. dan rupanya saya pun ada abang yang protective. sayang along jugaa. maka dengan itu, jangan la eeka risau sebab eeka sentiasa ada keluarga di sisi. =)


dan kepada kawan kawan juga. sayang juga kamu semua. dan kepada kau yang suruh aku jerit kat bantal busuk kuat kuat, terima kasih juga. 


"jgn pay attention sgt kat menda yg bwat ko marah syafeeka.. ade lagi byk benda yg lg worth utk ko pay attention"
quote utk minggu ini.
eeka din


secara tak langsong, aku telah meng-refer-kan diri ini kepada 

2 comments:

rafidahfarhana said...

lelaki macam tu buat kain campak dalam longkang je.
boleh tak.haha :P

eeka :) said...

BOLEH SGT TUH!!