Friday, March 25, 2011

terdiam terpaku

ramai orang kata aku sepatutnye beruntung sebab ada laki yang macam kau dalam dunia nih yang buat kat aku mcm nih.
cuma aku jek yang TAK BERSYUKUR,
dan aku sangat rasa aku nih jahat.

kau tertanya apa alasan munasabah yang susah sangat aku nak terima kau?
kau ingat aku tak tertanya jugak? 
aku lagi parah. aku tatau apa yang aku nak.
aku tatau dengan diri aku sendiri. 
aku rasa aku nih mcam orang yang bodoh yang tatau apa yang diri sendiri nak.

walaupun aku tau aku tak tau apa yang aku nak, 
tapi
aku percaya pada satu perkara.
lelaki mudah suka pada orang yang selalu di depan mata. pada orang yang dia selalu lihat. pada orang yang dia selalu jumpa. tapi kalau dah tak kat depan mata macam mana? 
sebab tuh aku percaya, ini semua hanya mainan perasaan kau semasa kat pasum nih. percayalah.. perjalanan kite masih panjang. nant lagi ramai manusia kau akan jumpa. dan ada yang lagi baik.

eeka din

6 comments:

adlyn zuraimi said...

chill eeka. jangan difikirkan sangat okay. final exam tu penting.

yeap2, there's still a looooong way to go.

eeka :) said...

thanks add. XD

dinie said...

if awk pcaye ngn kata2 tu,
kte pcaye yg ' u'll realise dat u love smthng when u lost it '..
ngaa. if dat guy still tggu n syg awk if awk xde dpn mate, spe yg rugi?
dier baek, jgn ilang dier..at least jd la kwn balik..ok? hee

eeka :) said...

dinieeeeeee. T_T
biarlah masa yg tentukan. kalau betul ada jodoh dia ngn kte, adalah tuh.

Anonymous said...

eeka kalau kita amek dia bleh tak? rasa mcm kenal sapa yg eeka maksudkan ni,,hahaa

eeka :) said...

ok, firstly sapa awk nih? secondly, cuba try test. dia nak ke tak.