Friday, April 29, 2011

fairyfairyyfairyy tale wedding

ROYAL WEDDING.


WILL, u marry KATE? 
T_T

okay, to be honest aku mmg tak sangap langsong la dengan prince william nih. sebab ibu sendiri pun cakap "alah,tade la handsome mana. ayah lagi handsome" tapi melihatkan betapa grandnya wedding nih, memang tak boleh la kalau aku tak ikut nak tau juga mcm mana wedding nih. bertuahnyaa badan kalau dapat satu yang sama macam nih. 

tapi disebabkan wedding nih jugak lah aku menyelidiki pasal princess DIANA uh. 

aku pelik kenapa semua orang sebok pasal princess diana.
ibu cakap time duludulu, dia perempuan paling cantik sekali. segala style rambut dia memang semua orang ikut. kire dia mcm trendsetter lah ye? 
perkara yang paling ketara sekali pasal princess nih ialah pasal  DEATH OF DIANA. 

and ibu juga cakap, dia dia just rakyat rakyat biasa jek and dia kawen dngn prince charles. commoner kawen dgn kerabat diraja. gempak la weh. 

okay apa yang kau mengarut nih gilee? cakap pasal semua nih?
aku bosan la weh. sila la memahami.

and yeah, aku tertanya tanya malaysia dah lama takde perkahwinan diraja eh? ish ish. jangan la susah susah tunggu sayaaa.. *tumbuk dia ramairamai jom!*
kalau kat sekolah dlu *okay sampai skrang sebenarnya* korang semua tatau betapa fan-nye aku dengan nak kawen dgn kerabat diraja JOHOR. wehh sampai ustazah pon tau taaauuuu! telah dispesifikkan di sini ye, JOHOR SAHAJA. ngahaa. lagi lagi tunku ismail tuh. mmg wa dah cop awal awal. gila berangan nak mati. tapi kalau dah besar macam nih dah boleh pikir matang sikit, pikirpikir balik memang tade intersection yang boleh buat aku jumpa dgn tengku ismail nih. kalau mcm will n kate nih dorg jumpa time kat university. tapi aku? ngek la weh. dia berapa dekad lagi tua dari aku. adoi. wake up eeka wake up. okay maybe sebab tuh sampai sekarang aku single. ngaahaaa.

eeka din

2 comments:

amir smuff said...

giler r berangan...haha

eeka :) said...

berangan yang melampauuui. =='