Tuesday, April 5, 2011

niatkan kejayaan untuk kegembiraan ibu ayah.

sekarang nih time exam nih, memang dalam kepala memang fakta fakta dalam notes tutorial bagai. tapi tapi, dalam otak juga memang pikir ibu ayah jek sekarang nih. ibu yang penat lelah gosok kan baju kurung tiap tiap weekend antar kan. *ok, kantoi  jadi anak dara pemalas* ingat ayah yang every weekend invest duit minyak nak datang kolej UM nih sebab anak dia merengek nak jumpa dan duit makan yang dilaburkan. 


puan ibu dan encik ayah <3


cukuplah sekali aku buat ayah dengan ibu sedih. cukuplah sekali aku tengok ibu menangis. sakitnya ya ampunn. rasa berdosaa sangat. aish! 


maka dengan itu, sekarang nih memang exam weeks. so, time exam week nih la ibu ayah memang amat diperlukan. azira tanya, "mana lagi tension, exam PASUM ke exam SPM?" mula mula aku cakap SPM. but then i changed my mind cakap PASUM sebab dulu time SPM pergi exam ayah ibu hantar gi sekolah. ayah siap amek cuti lagi untuk first week exam. aish! =(


so, GO EEKA! GO UDA! GO SYAFEEKA! GO SYAHUDA! 


tabah la wahai otak. 


eeka din


konklusinya: paper economy tadi saya dah hilang 7 MARKAH! nak menangis! memang aku senyum tapi hati nih meraung!

No comments: