Tuesday, May 3, 2011

may sudah.

akak saya syareena tajuddin dah nak grad kan. lepas raya insyaALLAH. harapharap aku dapat meloloskan diri dari kelas time tuh. nak tgk la bakal doktor grad cmne. dah la yang tahun lepas punya wa tertinggal. dah la time tuh time puasa plak. gila menangis aku time berbuka. ok bukan pasal nih aku nak bercakap. cut!


since angah dah nak abes belajar dan nak kerja dah so ibu dah bagi greenlight nak bertoonangg. gila aksaitad ibu ngan angah. boleh kot dorang skype cakap pasal bendabenda tuh. masing masing tak leh bertenang. then aku tibatiba mendapat idea yg sgt kreatif dan bijaksana!


situasi, sedang golek golek dengan ibu


uda: ibu, nantkan angah nak tunang kan.
ibu: emmm
uda: apa kata uda tunang dengan angah sekali *winkwink*
ibu: dah ada calon ke? *wahhh. mcam kasik jek*
uda: tade punn.
ibu: abes tuh kau nak tunang ngan sapa?!??! 


finee la. 
tape ada tempoh masa lagi.


yup. 
aku selalu berlari dari kenyataan

-----------------------------

3 MAY 

birthday QASEH ALEESYA yang saya sayaanggg. 


seronok tengok budak budak nih membesar depan mata. 

daripada tabiat yg asyek tidur jek. tido dalam buaian. tolong dodoikan dia. 
tengok dia dah reti merangkak. gila eksited!
tapi part tuh memang kurus la. dia asyek nak ke dapur jek. bangun duduk bangun duduk aku.
pastu dah reti jalan. sekarang dia dah tak reti jalan dah. dia reti berlari terus.
dan sekarang dah reti bercakap. 
seronok merepek mengarut ngan budak kecik nih. sebab kite jek yang betul. 
tapi kadang kadan pedup gak sebab kalau kita dah penat cakap dia tak penat2 pon.




tapi best best pon, sory la uda selalu babap esya. 
*pengakuan jujur gila*
uda babap sebab uda bukan penyabar orangnya. uda babap sebab uda tamau esya jadi degil sangat.
uda babap sebab uda sayang esya. 
<3


eeka din

konklusinya: saya kene dapat pasangan yang penyabar orangnya. tak boleh cepat marah takboleh tangan laju mcm saya.

6 comments:

nadieae said...

comelnyaaaaa! dah berapa anak buah dah eka?

eeka :) said...

ef, dah dua dahh. dedua perempuann

fazasyazwina said...

ade x die ckp pape psl aku ngn aly???
ngahaaa XDD
* i curious sgt2, waahh

eeka :) said...

haha. awin awin. korg jumpa dia berapa jam jek. haha. adoii

amir smuff said...

fuyooo...tangan laju?.hebat.heee. insyaallah akan ketemu jua akhirnya.

eeka :) said...

laju woo.. ada member ckp macam machine gunn dah. haha. :p
insyaAllah..