Thursday, May 12, 2011

merendek!

first skali, jgn tanya aku apa makna title tuh. ejaan dia pon aku tatau. aku bantai jek. tapi yg pasti ibu selalu cakap benda tuh. haish.


so, hari rabu ari tuh gi sunway. sebab nak sambut HAPPY BIRTHDAY ADVANCE DINIE! nih semua sebab si sean nak gi kursus pp so kene sambut awal awal. aish almaklum la dia nak sangat surprisekan dinie. untungg laa..


so gi sunway. masuk masuk nampak tempat ice skating tuh. memang tak ar nak maen! cukup la sekali dua try dan pulang ke rumah macam mak nenek sebab sakit pinggang mcm hape. 


kemudian terasa la nak trycubatest mana tau ada bakat terpendam dengan archery la kan. hakhakhak
style kene ada. kene tak kene belakang kira!
haha

dan akhirnya pulang ke rumah dengan sakitt tangan yang sangat sakit!
nasib baikkk tangan kiri. kalau takk, tak makan pulak kang! haha

kemudian tgk wayang FAST 5! omaiiiiiiii... cite 18 tahun tuh weh! haha.. mula mula dah plan dah nak tido jek dlm hall. tapi last last aku yang paling eksaited! haha aku mcm nk duduk tuh kedepan jek. xbersandar sgt pon. tapi memang best la best best! kalau aku cakap best tuh memang best la. sangat teruja boleh tak! 

okay. sekian laporan tuk hari tersebut. 

mana ada tembam! 

eeka din

No comments: