Tuesday, May 10, 2011

tuh la ingatkan diri sndri tuh sangat kuat kan.perasaann.cakap tak lembek la ape la kan. dah tau tak sekuat yang disangka tuh cakap la. tapi bajet jek diri sendiri tuh kuat. wak lu la weh!~ 
ingat diri ini sangat kuat sebab itu la wa tak terasa nak meluahkan. wa tak terasa nak bersharesharean masalah. wa tak terasa nak bercakap. so, wa rasa wa baek pendam aje.. ikat kasik ketattt simpan dalam lubuk hati. lagi dalam lagi bagus. pastu senyum jek. abes cite. hanya wa ngan ALLAH je tahu. 

tapi sekarang nih agaknya wa nye hati dah overload kot. hati wa dah tak tahan. macam mana wa nak kasik kluar ini semuaa? wa rasa mcm wa nya hati manyak sesak woo... kalau tak kasik ni semua keluar memang boleh meletop wo... *sigh*

2 comments:

dinie said...

hoho. find someone to talk to. u hv many friends to be ur listeners. =)

eeka :) said...

HOHO.. masalahnya malas nk cakap. haha.
i know i hv many friend especially u.
xoxo