Wednesday, May 25, 2011

weekend ke school holiday ke dah takde ape ape makna dah. semuanya samaa jek setiap hari.

sesungguhnyaaa tajuk tuh dah sudah sangah terang lagi spotlight yang aku nih superduper bosan kat rumah. 


ada adik sebok belaja sebab tengah exam skrg dan nak exam pmr. aish.. nerdnyaa adik sayaa nih. kemonn la eeraa, belajar la lek lok! kalau tak nanti ibu bising.=.=


so sekarang nih jatuh telengkop marah nangis ngan qaseh aleesya jek. naseb baeik la. tapi kadang kadang tuh macam gila dah sebab asyek bergaul ngan budak yang sangat bawaah umur. jangan terperanjat kalau tetiba jumpa aku nanti aku cakap bahasa budak kechik nih. XP


ayahhh, jom la pi holidaayyy. ruparupanya cuti sekolah nih dua minggu okaayyy. ayahh jom laa. marila keluarr dari atap dinding rumah ini. ini la masalahnya kalau dalam malaysia semua negeri dah pergi. jalan buntu akhirnya. 



time aku cakap ngan encik ayah jom jom gi holidayy. ayah cakap carik la tempat. 
seriyes dah lama nak gi sini. wadi samrah, janda baik. tapi lepas di kaji kaji semula ruparupanya nih private resort villa mcm tuh la. kalau dh private private mcm nih memang paham paham la rate dia macam mana. ini la masalahnya kalau aku yang pilih. haish~

saya nak holidaay!

eeka din

4 comments:

amir smuff said...

jom jom jom...hoho

fazasyazwina said...

you, janda baik bnyk hantu. wa x tipoooo !!! haha

eeka :) said...

amir, ehh. sapa nak ajak diee? HAHA

awinn, youuuu seriyes laa. wa betul2 gi nih tau. aish. =.=

fazasyazwina said...

siyes lorhh,