Saturday, June 25, 2011

Alter your attitude and you can alter your life

al sudahh maklumm yang maharaja lawak punya pemenang ialah SEPAH. 


berbaloiii la aku betapa depan laptop nih duludulu sebab ayah nak tengok kumpulan nih berulangulangulangggkali
berbaloiii la aku ngn ibu senyapsenyap amek phone ayah tok undi sepah sebab ayah sndr cakap best and layak menanng
berbaloii la aku pinjam kad astro along yang serbalengkapp dgn channel warnawarni tuh. 
agakagak berbaloi tak aku kawen ngan jeff sepah since dia dh menang nih? HEHEHE
*ye. spatutnya jep bukan jeff. tapi tak komersial la beb! ngee*

 
muka jeff macam nak kene sepak jek. hakhakk

-------------------------------------------

hari tuh aku ada menonton satu video nih. pasal rumput. 


lepas tgk video nih terus masuk tidur. tapi it tooks me one hour to sleep. aku terpikir jek kalau aku jadi mcm budak tuh. tade rumput at last. =.= 
sbb asyek sebuk nak cari yang perfect ala ala fahrin ahmad. yang ado! 

and and and 
 Men are like bank accounts. Without a lot of money they don't generate a lot of interest.
*insaf la eeka insaff.*
eeka din

No comments: