Tuesday, June 14, 2011

If I had a single flower for every time I think about you, I could walk forever in my garden.

kebanyakan perempuan akan disamakan dengan bunga. for example yang ada pepatah yang cakap perempuan itu bunga dan lelaki itu kutu kumbang. dan kebanyakan perempuan gilasukasampai mati dengan bunga. kesian sama yang alergic sama bunga. dan perempuan mesti terujaeksaited kalau dapat bunga lagilagi kalau dapat satu bouquet lagilagi kalau orang yang sayang yang bagi kannnn. buktinya kalau tengok nora elena, seth bagi dia satu bonet kereta bunga pelbagai warnaaaa. untung bebenor la kalau dapat mcm tuh..


ape jadah aku cakap pasal bunga nih?

tapi yang pasti aku cakap pasal bunga sebab bukannya aku nak pergi beli bunga APATAHH LAGI JAUH PANGGANG DARI API ada orang nak bagi kaaann. 

sebenarnya aku macam dah terjebak sikit dalam kancah pengambilan gambargambar ala bungaa.. tapi bukan menggunakann kamer dslr bagai. cuma kamera digital adik aku sahaja. sebab tuh la hanya terjebak sikit. 

bunga purplekuning

bungakuningg

bunga kantannn

bunga rayaa

cantikkan bunga. tetibe terasa nak tanam satuuu padang yang penuh bungaaaaaa warna warni. how i wish it will be a reality. ngahaahaa. nak tanam satu pokok pun terkemutkemut ada hati nak tanam satu padang. buat lawak la perempuan nih.

like this one! 

dulu aku tengok satu cerita kat tv. ada skrip dia,
kalau saya nak jadi bunga, saya lebih teringin jadi bunga tahi ayam daripada roses. sebab bunga tahi ayam tahan laama daripada roses walaupun roses tuh cantik.. sama juga macam cinta dia. 
more or less mcm tuh laa. saya pon dah lupalupaingat. HAHA 

so, sapa nak jadi orang pertama bagi saya a bouquet of fresh flowerr? *hands up*

eeka din

heyy kawan jangan la buat aku marahbenci dengan kau. sebelum nih dah puas la aku tahan ngan tabiat pe'el kau nih. semua nak ikut kepala kau. SUSAH LA MCM NIH. kau jangan la nak buat aku menyesal kenal dan jadi kawan kau. I'M REALLY PISSED OFF WITH YOU!   

6 comments:

amir smuff said...

fuyooo..takotnya bila bca tulisan merah uh...

eeka :) said...

abes kalau dh bengang tahap dewa dengan dia. sikitsikit nak kecoh dekat status facebook. blahhh la.
kalau tak puas hati sikit sebok tulis panjang2 kat facebook. gi mamp*s la!

haihh. seriyes bengang kan sy nih?

dinie said...

marah kite ke ? kite gurau je psl tgk wyg tuu..

eeka :) said...

ha? manaa ada la dinie. seriyes bukan awakk laaa. aisehh

amir smuff said...

waaaaaa..sebab tu sy suka wat status jiwang2 jerk.haha..cool lah eeka..dtg klg x bitau pun.haha.. eeka cool =D

eeka :) said...

ye la amirr. haish tgh cool nih