Wednesday, July 13, 2011

bermalassmalassan!

memang selama nih pon bermalas malasan.bila pulak la kan aku ber-rajin rajinan
hahaaa. kesian gila kepada sesiapa suami aku nanti. insyaAllah aku berubah kay. dont worry. kalau aku still mcm nih malasnya time nak kawen, ibu aku sendri pon tak bagi aku kawen. "kau duduk kat rumah nih jek ngan ibu!" hahaa 
lagipun kalau malass dah kawen, memang buat perang ngan mak mentua jek! ._.

owh. aku bukan nak cakap kawen kawen nih. 

sekarang nih aku bermalas malassann tahap dewa wa cakap sama lu! semuanya di hujung jari dan hujung kaki! haha. 

and now 

 
i like a boss.

for now nih aku akan banyak melepak bersama sama orang dentist-to-be. memang agak bahaya ye bersama mereka. mereka akan memerhatikan gigi andaa. so kalau nak ketawa kene covercover tutup mulut! ayu banget!

konklusinyaa, saya akan mampu menambahkan lemak dengan jayanyaaa! *sigh* badan dah macam tong dah! nasib la kau badannn

eeka din

p/s: kat sini sejuk jugaa rupanyaaa. nak mandi pon kadang kadang malaesss. walaupun tade kipas tapi still tidur ngan berselimut bagai!

No comments: