Monday, July 4, 2011

i hate this feeling.


semalam nak tidur tapi tak boleh. bukan insomnia aku rasa. 
aku nak tidur tapi otak aku macam tak boleh stop pikir. 
pikir pasal orang orang yang buat aku rasa macam macam
padahal aku nak tidur!
aku pasang lagu ipod cucuk kat telinga kuatkuat pon tak berkesan jugak.
serius aku tanak ingatremember dia dan dia serta dia

maka dengan itu, bangun amek wuduk baca al quran 
pastu kepala macam dah pening pusing pusing
aku tidur.
dan,
jangan tanya sampai kul berapa. lalalaaa~ 
*subuh tetap tak terbabas okay!*

eeka din

kan aku dah post benda tak berpaedah mcm nih.

1 comment:

amir smuff said...

hooo.berterus terang jellah dgn dia... ..

tido lmbt bagun kol bapa lah ..hehehe