Wednesday, August 3, 2011

#204


Hari nih dah masuk 3 ramadhan sudah. so, dah ada 3 pangkah X dekat kalendar amoi tu. ibu cakap, tahun nih kita hanya puasa 29 hari sahaja and kita akan raya 30 hb nanti. insyaAllah.

masalahnya sekarang, shopping rayaa pon tak start lagi. rasanya la. sebab ari tuh pergi bandung pun tade la shopping raya rasanya la. sebab sibuk beli barang untuk orang. pluss, tade ape yang berkenan di mata ini. and  nak tau taak, baju raya kain elaa yang ibu dah kasik berbulan bulan dulu nak buat baju kurung rayaaa, tak jadii! orang tailor tuh buat hal. dia kene buatann orang aka mengandung. =.= 

so, mcm kene start balik mencari cari baju raya. 

hari nih mcm emosi sikit. tadi time berbuka ada cerita baru kat tv3. omaigosh. laki tuh kalau kat depan mmg dah kene sepakterajangflyingkick lah! i'm soo seriouss wo. 

basically, dia ada dua bini. bini pertama dia mati. so dia tinggalkan anak dengan bini pertama dia dekat bini kedua dia and pada masa yang sama dia pergi menggatal dengan perempuann lain and biarkan bini dia jagaa anak tuh sorang macam la bini dia tuh tade anak sendiri nak jaga. kalau jaga sama sama takpelah. ini pergh dah baling batu sorok tangan pulak lepas tuh sebok cari batu lain. 

sungguh, cerita nih memang buat aku tak selera nak makan. aku benci laki mcm tuh. tolongla jgn banyak kali tayang kat aku laki mcm nih kalau tak mcm mana aku nak percaya kat laki kini/kelak. pastu kalau aku bising bising laki tuh semua mmg mcm tuh menggatal je kejenyaa, hobi pecah hancurkn hati pompuan, semua mcm nak boo aku. 

okay. sebenarnya post ini hanya membebel. lupakan.

eeka din