Friday, November 4, 2011

HOHOliday!

pejam pejam tak payah celik dah setengah sem rupanya aku sebagai mahasiswa Universiti Malaya jurusan Ukur Bahan. tapi kalau pikir balik banyaak lagi benda yang aku masih blur blur. mana taknya time lecture bergosip kat belakang la main ipod kat belakang la. ish ish.


okay lupakan. sekarang holiday! kite enjoy.


so, perkara pertama yang aku lakukan time cuti nih mestilah spend masa dengan my two lovely Qasehs. Maka, pagi tadi selepas menunggu hujan teduh untuk pergi ke lake valley, tapi in the mean time my basikal Doraemon bersama beliaubeliau. 




Sila berkenalan ini QASEH JR.
Qaseh Aqeelah



Sila berkenalan. ini Qaseh Sr.
Qaseh Aleesya

time nih tunggu hujan berhenti main pusing pusing naik doraemon depan rumah.

afta matahari kembali menyinarkan sinarannya, maka pergi lah jua kami ke Lake Valley. tapi pergi sana sebab nak sedekahkan roti butterscotch yg tak habis kepada fish and bird sahaja. mainan semua tak main sebab basah. habis merengek mereka berdua ini. maka sedikit kekasaran telah digunakan. =.=


run demokk run!
* i love thic picaa most!*

keserabaian dia terserlah. 

so yeah. this is how i spent my first day holiday with my loves. dia lah intanpayungpermata saya.

saya hanya mampu menjadi ibu sedara yang baik pada satu jam setengah sahaja. 
afta that, hanya Tuhan dan ahli keluarga yang terdekat yang tahu.
hikhik.

eekadin

p/s: dengan menggunakan dslr along untuk mengambil gambar anakanak beliau, saya rasa saya photographer yg hebat. xD

p/s p/s: this monday flight ku ke bandung buat kesekian kalinya. ini merupakan kali terakhir saya ke sana 
                 sebab my sista grad already! mari shopping sampai lebamm yaw!

p/s p/s p/s: SELAMAT HARI RAYAAA AIDIL ADHAAA 
                       "KALAU TIDAK MAMPU UNTUK SEMBELIH BINATANG, MAKA SEMBELIHLAH NAFSU KAMU" 

No comments: