Monday, February 13, 2012

yakyakyaak


13 Februari 2011. bermulalahh semester 2, 1st year ma student's life selepas enak bersilang panggung buli qaseh for a month. baju baru kasut baru tudung baru beg baru then baru la ada semangat baru. hihi. mau kene lempang dengan puan ibu dengan ayah. 

berikutan dengan result semester 1 yang cukup buat ibu saya tersenyum, alhamdulillah syukur ke hadrat Ilahi, mungkin ini memang jalan takdirku. sungguh melihat ibu tersenyum and said 'okay la tuh' sudah cukup buat diriku. tapi memang taaak arr kalau aku nak puas hati. aku berharap dengan result sem 1 ini mampu membuat ibu redha seredharedhanyaa Quantity Surveying ini memang sudah tertulis untukku lalui. 
kadang kadang sedih bila ibu selalu cakap aku patut teruskan bidang sains and jadi doktor like ma sistah. everytime my ibu said liddat i afraid that i chose a wrong path. 

maka lepas ini harus lah saya melipatgandakaan usahaaa untuk turut menjadi aliennn mcm farah! lepas ni tanak lekaklekukkk lagi dlm result. saya nak rataaa flaat! 

SEMESTER 2, PLEASE BE NICE TO ME. DON'T NAUGHTY. :)
GOOD LUCK YAW!
eekadin

p/s: sekarang baru  aku sedar kalau kita top dalam kelas masa sekolah dulu tk bermaksud org yg kurang top tu tak boleh up lebih tinggi. money can change evrything. dunia tak adil aight? 

1 comment:

geLaSkaCa said...

eeka..what you mean by 'money can change anything?'
dari term apa?