Tuesday, March 13, 2012

yuhuuuueeeee.

sesungguhhhnyaaa tidaak lah saya melupakann yang saya mempunyai ini belog. sesungguhnyaa sayaa hanya lah bajetbusy untuk mengupdatenya. tidak lupa jugaa dengan waifai yang ekakekukkk di kolej ini. jikalaupun waifai itu agak laju, makaa nya saya akan melakukan sesuatu yang laghaa seperti tadi saya layan zayn malik one direction punya video yang ini.




sekarang ini dekat kolej sedang hebatnyaaa berlangsungg minggu frenstah! minggu lepass minggu gerai. minggu lepas jugaa saya tak balik weekend. wuwuwuu. minggu lepas juga saya tak pergi house warming bna. wuwuwuuu.. saya windu cehlicaa. tapi saya jumpaa budakbudak baru. ada dua budak sorg laki sorg pewempuann. tapi yg girl tu jarang kelihatan. tapi yang boy tu nama dia boleh pulak khalis. 



tak lupaa jugaaa setelah sekian lamaa kena buli praktis badminton dengan azrie whisz badrul dan juga lynn maka dalam event ni titew masuk badmintonn. hakhakhakk.. and i got my first medal! loser sikit dah berusia 19 tahun baru dapat 1st medal. T_T 

gebang sikit. 

tidak lupa dengan itu titeww pun dapatt sesuatu. diaa warna coklat. dia ada kaki pendek. dia punya badan petak. dia punya mulut asyek ngangaa. dia nak gigit titew. pastu kalau nak tidur dia selalu amek banyak space. -___-
domomomomo.


terima kasih daun keladi.

eekadin

No comments: