Tuesday, April 10, 2012

'site' visit

naakk jugakk tau site visit. padahal mana adaaa. pentipuuuu. 

Hari tu pergi kampung orang asli dekat mantin. Ini semua sebab nak buat assignment Hubungan Etnik. memang kitorg nak menyaambungggkaann pun hubungan antara kami dengan orang asli kat sini. Sambung sangat ye sebab sampai sekarang akak orang asli tu sms aku tanya 'adik dah bangun tidur?' 'adik dah makan?' HAHA akak aku pun tk pernah buat macam tuh taaauu. kelasss kau jahh! Masalahnya aku cuak kot bila dia sms pukul 2-3 pagi tak pun pukul 6 pagi. terbaik kan? and yeah. orang asli skrg pun dh ada handphone tau. -.-

 
sebelah saya in black shirt tu la kakak superduper caring dengan saya tu.



bersama Tok Batin dan orang orang kuat orang asli

Walau apa pun segala kerjasama yang diberikan oleh mereka amat kami hargai. dan mereka juga telah membuangkan lebih kurang 3 kilogram dlm badan saya sebab masuk hutan panjat bukit. muchos gracias!
 -___-  Dan sangatlah saya bersyukur dengan kehidupan saya apabila melihat keadaan mereka. sungguh kalau nak dibandingkan lainn sangat. say Alhamdulillah. 

lets meet with ma new skandal  XD

eekadin

No comments: