Monday, June 25, 2012

All I can say is it was enchanting to meet you

yaw yaw..
sesungguhnya sudah hampir 2 minggu saya bercuti! *ohkay baru dua minggu rupanya. aku dah bosan woiwoi* kali ni first time cuti duduk rumah dekat bangi. ohmaaagadd. kau taktauu cik kiah betapa bosannya aku kat sini. semuanyaaa takde kat sini. kawan pun takde. sedihpedihh menghiris kalbu okay. kalau weekdays tu tinggal aku dengan ibu je kat rumah ni. Ibu pandang aku, aku pandang ibu. remote tv ada satu. cuba bayangkan sendiri what happens next.


rancangnyaa memang la aku nak kerja. dah isi borang awalawal lagi. tapi tak kena panggil. kau ingat aku nak sangat kerja dengan kau? *sedih tau tak sbb tak kena panggil. wuwuwu* maka dengan itu sudah sedikit ketawaran di sudut hatiku ingin bekerja. huh huh. tapi nak kerja nak wuwet. sebab nak itu nak ini.  Hari tu pergi balik rumah lama kejap, tengok banyak gilaa notis kerja kosong dekat dekat situ. time aku ada kat situu, takdepunnya. bila aku dh pindah baru nak ada. nampak tk permainannya di situ? takut lettew nak bagi aku kerja. huh!


senangg citer rasa nak buat sesuatuuu laa cuti ni kalau tak saya rinduu mereka semua ni.








and 

You :

insyaAllah, meet u guys on Sept. 

so, wahai kawann kawann BTHO. let's let'ss meet up! tapi jemputlah daku di sini. hihi

eekadin

1 comment:

bna said...

kite dh plan dgn dini dah nak amek awk sok.. awk yg xleh kuar pulok..