Tuesday, September 4, 2012

Lifeless

Lagi 5 hari aku nak start masuk uni balik for ma 2nd year, 1st sem. tatau nak eksaited ke nerves ke sekeryyy ke. semoga Allah mempermudahkan segalaa urusan aku nanti :) 

Sementara meniti ambang ambang penghabisan hoholidaayh ni, mati kebosanan aku dekat rumah ni. Sebelum rayaa tu, aku berhempas pulas kerjaa. so sekarang aku rindu nak merungutttt penatttt merungut tanak kerjaa dah merungutt dah tak taahan nak layan indonss kat kerja merungut nak pontengggg merungutt itu ini. 



sekarang merungutt bosaaann dekat rumah! aiseyhman. dasar tk bersyukur punya olang ini! nak keluar with le gang memang kesukaran sebab aku duduk di pedalaman sikit. 

motif post ni sebenarnyaa semalamm aku rasaa rinduu sangat dgn kawan kerja ni kak lia nor zira wani kecik unie. tapi mmg tak ah nak bgtau diorg aku rindu diorg memang kene bahaaaan habis habissan. tak kental la bro! pluss, i wonder mereka ingat lagi ke adik bongsu diorang ni. 

eekadin

No comments: