Friday, October 5, 2012

dua empat empat

HI!
semalam aku hijack inai awin dekat bilik dia. aku tak ingat bila kali terakhir aku pakai mendaalah ni. nampak berseri sedikit jari ku. kihkihkih. 

jari pendek aku tau senyap.

so routine aku pagi jumaat ni settlekan segala jadah benda laundry ni. ye la nak balik ghumah kan kene la balik dengan hati yang tenang. nanti fikir baju kotor dalam baldi nanti masuk mimpi aku basuh baju dekat sungai pulak. 

maka dengan itu, ketika aku sedang asyik melipat baju baju yang sudah sekian lama tersidai,aku terpandang akan inai yang merah keorengan di jari, dan terdetik di dalam hati, " macam isteri orang yang baru kahwin buat kerja rumah" okbai.

saja je update sbb dah lama tertinggal blog ni
so sekarang ni aku nak balik rumah kene prepare apa nak jawab dengan ayah kenapa aku pakai inai.
 well, my ayah don't like this inai inai thingy

eekadin

2 comments:

bna said...

hahaha.. x boleh berangan agy ke?

Si Gadis said...

Ouh cantiknyaaa saya pakaikan awak inai :DD