Sunday, February 17, 2013

17th February

So today is the day! 

Okay zekzaited ni. 17th February is my bestbestfriend birthday! Dia pun dah macam kakak aku, time sekolah pelindung dan penjaga aku, ketua pengawas pewempuan okaysss, *since aku always selalu memberi peluang dan ruang untuk dibuli. dimana silappnyaa? sobss* She is Fazlin Nazirah. 


Idea nak throw surprise birthday not so party ni muncul tiba tiba bila cuti sem ni aku langsungg tak jumpa kalian kalian kawan sekolah  ni. Almaklum rumah dah di pedalaman malas membuak nak berjalann kerana mengetahuinya akan menyusahkan banyak pihak.

Banyakk kali malam sebelum tidur tu plan dalam otak satu satu sebab nak bagi semua benda berjalan dengan lancar dan pastikan betul betul surprise.. 

Food *check!*
Friends *check!*
Plan *check!*



The girls.

Wanie bawa super delicious nyuummayh Mee Hoon and Brownies. Sara and Dinie beli balloons comel and cake. Aku membawa caramel Puan Ida. hiks. Plus Azrie bawak 8 kotak piza Dominos! There is A LOOOOTTTTTS OF FOODSSS! 

US. 

Kawan dengan Lynn memang best. Dia selalu bagi dorongan dan nasihat. Kalau mahu curhat pun okay je cuma aku je yg selalu ada masalah meluahkan isi hati haha. unless benda tu aku dah taktahan lagi. Ibu pun senang hati je kalau aku keluar dengan dia jalan dengan dia. Sebab Ibu tau, dia orang baik baik dari keluarga baik baik yang mampu mengawal dan menjaga Eeka baik baik. 

Okay. Happy Birthday Lynn. :)

eekadin

No comments: